تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۵۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
اختصاص بیمه دیم برای کشاورزان دیم‌کار در استان خوزستان
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیمه دیم برای کشاورزان دیم‌کار استان و این شهرستان خبر داد.

شمس الله بهمئی امروز اظهار کرد: محصولات کشاورزی دیم‌کاری تاکنون بیمه نبودند ولی با توجیه وزیر جهادکشاورزی موفق شدیم بیمه دیم کاری را برای کشاورزان در سال جاری اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر، نیاز به جذب سرمایه‌گذار در هر زمینه‌ای داریم و هر کسی بخواهد سرمایه‌گذاری کند آماده هرگونه همکاری هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث بهسازی روستاها با توجه به تخصیص 80 درصد بودجه به  بنیاد  مسکن در سال 94 باید تلاش‌های بیشتری را در جذب بودجه و بهسازی روستاها انجام داد.

وی افزود: برای گاز رسانی به بخش‌ها و برخی از روستاهای فاقد گاز طبیعی پیگیری‌های زیادی انجام شده که بعضی از روستاهای شهرستان معارض آنها میراث فرهنگی است.

بهمئی در پایان گفت: در وزارت نفت مصوب کردیم در روستاهایی که خطوط اصلی لوله گاز قرار دارد برابر با نظر میراث فرهنگی تغییر لوله داده شود، اما تا این امر محقق شود نمایندگی توزیع سیلندر را در این مناطق مستقر خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار