تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۹۵۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مظلومی به خاطر رحمتی به مجیدی نه گفت؟
در فصل جدید لیگ ‌برتر، قرار بود فرهاد مجیدی کنار استقلال و پرویز مظلومی باشد. بعد از برکناری امیر قلعه‌نویی که دقیقاً نقطه مخالف فرهاد بود، این چهره محبوب قصد داشت با ورود به استقلال شرایطی را فراهم کند که دیگر اتفاقات چند فصل قبل نیفتد. محبوبیت مجیدی می‌توانست مانع نفوذ قدرت‌های دیگر در استقلال شود و پرویز مظلومی هم در ابتدا قصد داشت از این تاکتیک استفاده کند.

چرا شماره ۷ این روزها از مظلومی دلخور است؟
 همه چيز مهيا به نظر مي‌رسيد اما خيلي زود مشكلات برملا شد. فرهاد مجيدي براي كمك كردن شرط داشت‌؛ اينكه در جذب يا فروش بازيكنان مشاوره دهد. مظلومي قصد دارد از فرهاد مشورت بگيرد و در همان ابتدا هم گفت، هرچه او بگويد گوش مي‌دهد اما ارتباط مظلومي با فرهاد زودتر از آنچه كه تصور مي‌شد قطع شد. مظلومي كه پيش از حضور در استقلال گفته بود همه ملي‌پوشان از جمله بيك‌‌زاده و صادقي را نگه مي‌دارد، ناگهان رأي به جدايي آنها داد. اين دقيقاً با نظر فرهاد مجيدي مغايرت داشت.

او كه رابطه بسيار نزديكي با صادقي دارد، به پرويز پيغام داد اين بازيكن را حفظ كند اما پرويز مظلومي كاري را كه كرد شايعات مي‌گويند باب ميل رحمتي بود. او، اميرحسين صادقي را كنار گذاشت و در مقابل حنيف را حفظ كرد. صادقي و رحمتي در چند سال گذشته اختلافاتي داشتند، از سويي دوستي نزديك رحمتي با عمران‌‌زاده بر كسي پوشيده نبود. وقتي مظلومي تصميم گرفت اميرحسين را رد كند و حنيف را نگه دارد، طبيعي بود كه شايعات قوت بيشتري بگيرد. بعد از اين ماجرا رأي به جدايي هاشم بيك‌‌زاده هم فرهاد مجيدي را بيشتر عصبي كرد.

او ناگهان در مصاحبه‌اي اعلام كرد تفكراتش به مظلومي نزديك نيست. فرهاد در آخرين پيغام اينستاگرامي خود هم براي هواداران و رسانه‌ها نوشت: «تأكيد كنم كه تيم فعلي استقلال توسط مظلومي و مشاورانش بسته شده و من هرگز دخالتي نداشتم.» فرهاد مجيدي از يك چيز به شدت دلخور است‌؛ اينكه در ابتدا از نام او استفاده شد اما در نهايت با نظر‌ فرد ديگري تيم را بستند و از او كوچكترين مشورتي نگرفتند اما آنچه بيشتر باعث دلخوري شد، رفتار مظلومي بود‌؛ اينكه مدام در مصاحبه‌هايش مي‌گفت با فرهاد مجيدي در ارتباط است اما مجيدي با رد اين حرف هم نوشت: «كسي در يك ماه گذشته از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته است.»

چندي پيش جواد نكونام هم در پاسخ به اين حرف‌هاي مظلومي كه «من هر روز با نكونام در ارتباط هستم» گفت: «چرا به هواداران حقيقت را نمي‌گویيد؟ مظلومي فقط يك بار با من حرف زد، آن هم از طريق مجيد صالح و بعد از آن يك با هم با من تماس نگرفت.»
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار