تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۹۵۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام شهردار اهواز به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
سید خلف موسوی شهردار اهواز در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم شهروندان اهوازی تبریک گفت. در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر بر همه مسلمانان، به ویژه ایرانیان ولایتمدار، عاشقان بندگی و مومنان پاک کردار در جای جای خوزستان مقاوم و به ویژه شهروندان اهواز سرافراز، بیرق همیشه در اهتزاز عشق اهل بیت (ع) و دروازه ورود تشیع به ایران عزیز مبارک، شادباش و تهنیت باد.

آری؛رمضان کریم، ماه مهمانی خدا به پایان رسید و بار دیگر حلول هلال ماه شوال در آینه تقدیر مسلمانان انعکاس یافت. این عید بندگی اما با زدودن زنگارهای گناه، آلودگی و شستشوی روح و جان خسته انسان در چشمه زلال آیات رحمت و بخشش آن مهر لایزال و بازگشت به فطرت الهی ممکن می شود و به راستی که؛ «قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَکَّى».

این گونه است که با درخشش خورشید عید سعید فطر، پروردگار عالم در نتیجه دعاها، عبادات و نیایش های مسلمانان و عاشقان صیام، جامعه اسلامی را با عطای باران رحمت و لطف بی کران خود، طراوت و نشاطی معنوی و الهی می بخشد.

 و حالا در پس یک ماه روزه داری، عبادت و تمرین بندگی باید چشم ها را شست و با این توشه معنوی سرنوشتی تازه و «احسن حال» را رقم زد.

 اینجانب همچنین ضمن شادباش مجدد این عید سعید، دست تک تک کارگران و کارکنان شهرداری اهواز را که در این ایام، علی رغم گرمای طاقت فرسای هوا و روزه داری با عزم و فعالیت جهادی اجازه ندادند در روند خدمترسانی به شهروندان عزیز خللی وارد شود می فشارم. و آرزومندم در سایه لطف و عنایت حضرت حق متعال و ظل توجهات امام عصر (عج)، تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، شاهد عزت، اقتدار و سربلندی روز افزون ملت بزرگ در عرصه بین الملل و منطقه باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار