تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۹۵۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس خدمات مشترکین برق ایذه:
کمبود ایستگاه ؛ عمده دلیل قطعی برق ایذه است
رئیس خدمات مشترکین برق ایذه گفت: وجود 56 هزار مشترک برق و «کمبود ایستگاه» عمده دلیل قطعی برق در این شهرستان است.

محمد مومنی امروز با اشاره به‌وجود 56 هزار مشترک برق در این شهرستان اظهار کرد: وجود این تعداد مشترک با‌ توجه به کمبود ایستگاه برق در شهرستان ایذه، باعث افزایش فشار روی شبکه و گاها به‌وجود آمدن قطعی می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد یک حرکت جدید در رعایت مصرف بهینه و حرکت در راستای شعار مدیریت در شهرستان افزود: نصب بنر در تمام محل‌های پر عبور و مرور سطح شهرستان و در مصلی هنگام برگزاری نماز جمعه، توزیع برشور، نصب تابلوی اطلاع‌رسانی و این قبیل برنامه‌های موثر برای صرفه جویی در مصرف برق اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره خدمات مشترکین توزیع برق ایذه اضافه کرد: چند جلسه با مسئولان بسیج ادارات انجام شد و در این جلسات بر کاهش بار و مصرف شبکه تأکید و مقرر شد که بعد از اتمام تایم اداری به همه ادارات سرکشی شود تا این موضوع به‌درستی انجام و تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی در این فصل گرم جلوگیری کنیم.

مومنی با پیشنهاد به اداره بازرگانی و بسیج اصناف برای تغییر در لامپ‌ها و کم‌کردن مصرف برق در ادارات مربوطه و زیرمجموعه گفت: انتظار می‌رود ادارات و مردم با کم کردن لامپ‌های پرمصرف و روی آوردن به لامپ‌های کم مصرف مانند لامپ‌های نسل جدید (LED) به میزان زیادی از مصرف بی‌رویه برق جلوگیری کنند.

وی در پایان یادآور شد: برای بهینه‌سازی، تنها اداره برق نباید درگیر باشد و فرهنگ سازی در جهت کاهش مصرف را انجام دهد، موفقیت و عملی شدن این کار نیازمند همکاری مردم است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه
:
:
:
آخرین اخبار