تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۹۵۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت 2 خوابگاه دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي اهواز در تابستان
در فصل تابستان دو خوابگاه دخترانه و پسرانه، جهت اسکان دانشجويان دوره‌های تحصیلات تکمیلی که در حال کار بر پروژه‌های خود هستند، فعال خواهند بود
خوزنیوز: معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با اشاره به تعطیلی خوابگاه‌های دانشگاه تا آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: در فصل تابستان دو خوابگاه دخترانه و پسرانه، جهت اسکان دانشجويان دوره‌های تحصیلات تکمیلی که در حال کار بر پروژه‌های خود هستند، فعال خواهند بود.
 
به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ساسان موگهي با اشاره به اين‌كه برخي از دانشجويان تحصيلات تكميلي در تابستان نيز مشغول به تحصيل یا کار روی پروژه‌های خود هستند، اظهار داشت: ​دانشجويان دوره‌های كارشناسي ارشد و دكتري و دانشجویان كشيك​ بيمارستان‌ها مي​توانند از این خوابگاه​ها استفاده كنند.
 
وي افزود: ​همچنين دانشجوياني كه در حال انجام پروژه​هاي تحقيقاتي و پژوهشی هستند، در صورتي که اين پژوهش​ها متعلق به دانشگاه باشد، با ارايه معرفی‌نامه از دانشكده خود، می‌توانند در این خوابگاه‌ها اسکان یابند.
 
معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه علوم​ پزشكي جندي شاپور اهواز همچنین در خصوص برنامه​هاي فرهنگي دانشگاه در تابستان گفت: به دليل آن‌كه معمولا دانشگاه در اين ماه​ها تعطيل است، برنامه​هاي فرهنگي نيز كمرنگ خواهد بود اما برنامه​هايی در اين فصل تعريف شده که برگزار خواهد شد.
 
موگهی با اشاره به برگزاری طرح بشارت در تابستان گفت: این طرح در قالب اردوهاي دانشجويی به شهر مقدس قم، توسط بسيج دانشجويي اجرا مي‌شود كه معاونت فرهنگي دانشجويي دانشگاه، هماهنگي​هاي لازم را براي اجراي آن انجام مي​دهد؛ همچنين برنامه​ها و فعالیت‌های تشكيلاتي انجمن اسلامي دانشجويان نیز در این فصل برقرار است.
 
معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز درباره انتقادهاي وارده به همزمانی برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجويان و ایام ماه مبارك رمضان و لزوم اتخاذ تدابیری جهت رفاه حال دانشجویان نیز گفت: با توجه به این‌که تنظيم تقويم آموزشي دانشگاه در حوزه اختيارات معاونت آموزشی است و مطابق مقررات دانشجويان بايد 17 هفته آموزش داشته باشند، همزمان شدن امتحانات با ماه مبارك رمضان اجتناب ناپذیر بود.
 
موگهي همچنین از انجام كارهاي مقدماتي استقبال از دانشجويان جديدالورود دانشگاه خبر داد و گفت: ​تاكنون جلساتي با حضور معاونان و مسئولان دانشگاه برگزار شده و بحث​هاي استقبال از دانشجويان جديدالورود مورد بررسي قرار گرفته است؛ طرح استقبال از دانشجويان جديدالورود در نيمه دوم شهريورماه اجرا مي‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار