تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۹۵۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اندیمشک:
حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در اندیمشک
معاون فرماندار اندیمشک با بیان ظرفیت های فراوان این شهرستان در بخش های مختلف گفت: زیر ساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان اندیمشک فراهم شده و سرمایه گذاران با ارایه تسهیلات حمایت می شوند.

امیرحمزه بزرگی روز چهارشنبه افزود: با ارایه تسهیلات به سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه برای توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان اندیمشک فراهم می شود.

وی گفت: اندیمشک با وجود دو سد دز و کرخه ،حمل و نقل ریلی و جاده ترانزیت جنوب ، تهران همچنین ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی به یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تبدیل شده است.‏

‎معاون فرماندار اندیمشک همچنین به ظرفیت های گردشگری این شهرستان با وجود دریاچه های دز و کرخه نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر این مناطق طبیعی و جنگل های بخش الوار گرمسیری ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری است‎ .‎

وی سرمایه گذاران بخش خصوصی را با توجه به بستر مناسب و حمایت دستگاه‌های اجرایی به سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان فراخواند و گفت: در بخش های صنعتی ، کشاورزی و سایر حوزه ها از سرمایه گذاران و بخش خصوصی استقبال ‏شده و تسهیلات لازم به سرمایه گذاران ارایه می شود.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان علاوه بر دشت از مناطق کوهستانی با گونه های مختلف جانوری و گیاهی برخوردار است.

80 هزار هکتار ‏جنگل بلوط، دره های زیبای منگره ، انارکی و دشت لاله شاهزاده احمد که بکر مانده و نیز 150 هزار هکتار مرتع از جمله ظرفیت ‏های گردشگری شهرستان اندیمشک می باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار