تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۹۵۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولين رونمايي از استقلال مدل جديد
استقلال مدل جدید اولین آزمون جدی‌اش را در کردان پشت‌سر گذاشت.

اولين رونمايي از استقلال مدل جديد

شاگردان پرویز مظلومی که چند روزی است در دهکده ورزشی تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را برگزار می‌کنند دیروز روبه‌روی بهمن قرار گرفتند.

كادر فني آبي‌پوشان در اين بازي به دنبال سنجش ميزان آمادگي بازيكنان و تست از نفراتي بودند كه به تازگي پيراهن اين تيم را پوشيده‌اند.
سيدمهدي رحمتي، امين حاج‌محمدي، هراير مكويان، ميثم مجيدي، اميد ابراهيمي، روزبه چشمي، محمد سليماني، بهنام برزاي، فرشيد اسماعيلي و سجاد شهباززاده تركيب اوليه استقلال در اين مسابقه بودند. با توجه به بدنسازي استقلالي‌ها خستگي در ساق‌هاي بازيكنان استقلال ديده مي‌شد، با اين حال تجربه آبي‌ها باعث شد توپ و ميدان بيشتر در اختيار اين تيم باشد. سجاد شهباززاده در دقيقه ۲۲ روي پاس برزاي گل زد اما داور آن را افسايد اعلام كرد تا نيمه اول بدون گل خاتمه يابد. در نيمه دوم تركيب استقلال تغييراتي را داشت و همه بازيكنان بيرون به زمين رفتند، بازي‌ كه آهنگ تندتري به خود گرفته بود با سه گل از سوي آبي‌پوشان همراه شد تا شاگردان مظلومي در اولين گام به برتري پرگل دست يابند. اميد ابراهيمي پس از خطايي كه روي شهباززاده صورت گرفت، برخلاف جهت دروازه‌بان بهمن گل زد و دو گل ديگر استقلال نيز توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسيد. او با دو ضربه محكم توانست دو بار توپ را به تور دروازه بهمن بچسباند تا براي ساير مهاجمان خط و نشان بكشد!

در حاشيه... در حاشيه
تركيب ثابت استقلال چند دقيقه قبل از بازي و روي نيمكت اعلام شد. مظلومي بعد از معرفي تركيب ثابت از بازيكناني كه جايي در تركيب نداشتند خواست دور زمين بدوند.
آرش برهاني دقايقي با مظلومي به صحبت پرداخت، اين بازيكن از سوي سرمربي‌اش مسئوليت پيدا كرد وظيفه نظارت بر عملكرد ذخيره‌ها را بر عهده بگيرد.
از كاپيتان استقلال به صورت رسمي در اين مسابقه رونمايي شد، همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد سيدمهدي رحمتي بازوبند را بر دستانش بست. او كاپيتان اول استقلال در ليگ پانزدهم خواهد بود.
رخصت گرفتن رحمتي از طالب‌لو سوژه استقلالي‌ها بود. اين دو نفر كه با هم قهر بودند، رابطه صميمانه‌اي با يكديگر پيدا كرده‌اند.
اگرچه قرار نبود تماشاگران به تماشاي اين بازي بنشينند اما وقتي مظلومي متوجه شد در حدود ۱۳۰ هوادار بيرون دهكده حضور دارند، اجازه داد ناظر بازي باشند.
پرويز مظلومي حضوري جدي در كنار زمين داشت، او بارها و بارها با فريادهايش از بازيكنان مي‌خواست اشتباه نكنند.
هادي رحماني سرمربي بهمن به مظلومي بابت حضور در استقلال تبريك گفت و ابراز اميدواري كرد آبي‌پوشان را به موفقيت در ليگ پانزدهم برساند.
مربيان استقلال در بين دو نيمه نشست سرپايي را برگزار كردند، بعد از اين نشست، مظلومي از صالح خواست توصيه‌هاي فني را براي بازيكنان انجام دهد.
بازي ديروز با سه دوربين از سوي استقلالي‌ها فيلمبرداري شد؛ اين رويه از روز اول تمرينات ادامه داشته است.
پس از اخراج بازيكن بهمن، مظلومي از داور خواست اجازه حضور يك بازيكن ديگر را صادر كند.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار