تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۵۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل شرکت کشتي‌سازي:
400 قايق توريستي در خرمشهر نوسازي خواهد شد
مديرعامل شرکت کشتي‌سازي بهترين واقع در خرمشهر از برنامه اين شرکت براي نوسازي حدود 400 فروند قايق توريستي در اين شرکت خبر داد.

عماد صنگوري، مديرعامل شرکت کشتي‌سازي، بهترين خرمشهر افزود: اين قايق‌هاي توريستي کوچک تا پايان سال جاري پس از نوسازي به بنادر جنوبي و شمالي کشور ارسال مي‌شود تا در خدمت صنعت گردشگري آبي قرار گيرد.

وي ظرفيت هر قايق توريستي را 10 تا 15 نفر عنوان کرد و افزود: اين قايق‌ها به تازگي از يک شرکت خارجي خريداري شده و قرار است در اين شرکت نوسازي و بهينه‌سازي شود.

مديرعامل شرکت کشتي‌سازي بهترين خرمشهر در ادامه گفت: سواحل خوزستان با توجه به اين که سالانه پذيراي تعداد زيادي از هم‌وطنان در نيمه دوم سال و تعطيلات نوروزي است مي‌تواند به قطب گردشگري آبي کشور تبديل شود و قايق‌هاي توريستي مي‌تواند در اين مسير در خدمت صنعت گردشگري قرار گيرد.

وي هزينه نوسازي هر قايق توريستي را پنج تا هفت ميليون ريال بيان کرد و گفت: اين قايق‌ها مشتريان زيادي در بنادر خوزستان دارند.

صنگوري پيش‌بيني کرد: در نيمه دوم سال جاري هر 400 فروند قايق توريستي در اين شرکت نوسازي و بهينه‌سازي شود.

استان خوزستان در ايام تعطيلات نوروزي پذيراي حدود 5.5 ميليون نفر از هم‌وطنان سراسر کشور است که در اين ميان شمار زيادي از اين گردشگران از مناطق ساحلي و جاذبه‌هاي دريايي خليج‌فارس بازديد مي‌کنند.

مرجع / خبرگزاری موج
:
:
:
آخرین اخبار