تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۹۵۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی فولاد از مدعیان در خانه و رویارویی با ۳ استقلال در اهواز
فولادی‌ها در لیگ پانزدهم از استقلال تهران، استقلال خوزستان و استقلال اهواز در خانه پذیرایی می‌کند و ۵ تیم مدعی قهرمانی در فصل آینده در نیم فصل نخست در اهواز به مصاف فولاد می‌روند
مراسم قرعه کشی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر برگزار شد و در آن تیم‌های خوزستانی توانستند حریفان خود را در هفته‌های مختلف بشناسند.

استان خوزستان و شهرستان اهواز امسال 3 نماینده در لیگ برتر دارد و با بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر باید شاهد حضور رقابت‌های حساس تری در این شهر باشیم.

فولاد خوزستان پس از اینکه در دوره دوازدهم به مقام چهارمی دست یافت و در سیزدهمین دوره لیگ توانست به قهرمانی برسد، فصل گذشته علی‌رغم درخشش بازیکنان جوان خود نتوانست به مسابقات آسیایی راه پیدا کند و امسال به دنبال حضور قدرتمند در لیگ برتر است.

فولادی‌ها که در بیشتر اوقات در برابر تیم‌های بحران زده عملکرد خوبی نداشتند، مشخص نیست در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر به مصاف چه کسی می‌روند و حریف آنها از میان پیکان و راه آهن فردا مشخص می‌شود.

فولادی‌ها در لیگ چهاردهم هر دو دیدار رفت و برگشت در برابر راه آهن را با برد پشت سر گذاشتند اما فقط یک امتیاز توانستند از تیم پیکان بگیرند.

گرچه همه تیم‌ها با تمام قدرت در لیگ حاضر می‌شوند اما نخستین دیدار حساس فولاد در لیگ پانزدهم با حریفان غیر خوزستانی با سپاهان است. فولادی‌ها در هفته چهارم در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

فولاد فصل گذشته نیز هفته چهارم در اصفهان به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما سپاهانی‌ها در نیم فصل دوم توانستند با یک گل فولاد را شکست دهند.

فولاد خوزستان پس از بازی حساس با سپاهان به اهواز می‌آید و از پرسپولیس برانکو میزبانی می‌کند. پرسپولیسی‌ها سال گذشته در زمان مربی گری علی دایی و حمید درخشان در دو بازی در برابر فولاد خوزستان شکست خوردند.

ذوب آهن که امسال مانع از حضور فولاد در بین 4 تیم برتر شد در هفته ششم به مصاف فولاد می‌رود تا شاگردان اسکوچیچ در همان هفته‌های ابتدایی بتوانند از این تیم انتقام بگیرند. سهم هر هر یک از دو تیم در بازی‌های رو در روی فصل گذشته 3 امتیاز بود.

فولادی‌ها هفته هشتم باید به مصاف تراکتورسازی بروند، این دیدار حساسیت‌های ویژه خود را دارد چرا که 4 بازیکن خوب فولاد به دلیل گذراندن سربازی در این تیم تبریزی حضور دارند؛ حضوری که سبب ناراحتی مردم خوزستان و مسئولان فولاد شده است.

دیدار حساس فولاد در برابر استقلال تهران مانند فصل گذشته در هفته دوازدهم برگزار می‌شود، استقلالی‌ها همانند دیگر تیم پرطرفدار پایتخت یعنی پیروزی سال گذشته نتوانستند از فولاد خوزستان امتیازی بگیرند.

رقابت فولاد خوزستان و نفت تهران که در 3 فصل گذشته از حساسیت ویژه ای برخوردار است امسال هم در هفته های پایانی برگزار می‌شود، فولاد  نفت در هفته چهاردهم به مصاف هم می‌روند؛ فولاد فصل گذشته 4 امتیاز از نفت تهران کسب کرد.

نکته قابل توجه برای فولاد خوزستان این است که این تیم باید در نیم فصل نخست از حریفان خود فاصله بگیرد و بتواند بیشترین امتیازات را بگیرد.

فولادی‌ها در نیم فصل نخست 9 بار در اهواز به مصاف حریفان خود می‌رود و این مدت زمان حضور سرخ پشان در اهواز برای ریکاوری مناسب است، همچنین فولاد در برابر استقلال تهران، ذوب اهن اصفهان، پرسپولیس تهران، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در اهواز به میدان می‌رود.

فولادی‌ها همچنین به دلیل حضور 2 نماینده دیگر خوزستان در لیگ برتر می‌توانند از فرصت بازی در اهواز در برابر این دو تیم نهایت استفاده را ببرند.

فولادی‌ها دومین اردوی تدارکاتی خود برای حضور در لیگ پانزدهم را از روز گذشته در ترکیه برپا کردند.

آنها امسال 5 بازیکن لیگ برتری به تیم خود اضافه کردند و از لیست اولیه اسکوچیچ فقط آلویزنانگ کامرونی جدا شد. فولادی‌ها اسکلت تیمی خود در فصل گذشته را حفظ کردند اما هنوز نتوانستند مهاجم تمام کننده‌ای مانند لوسیانو پریرا یا آلویز نانگ به تیم اضافه کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار