تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۵۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
زیرساخت‌های حوزه سلامت ماهشهر شایسته این شهرستان نیست
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: زیرساخت‌های حوزه سلامت بندر ماهشهر مطلوب و شایسته این شهرستان نیست.

علیرضا آموزنده دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خیران عرصه سلامت این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر در بحث خیران حوزه سلامت پیشرو بوده و این مسئله به دلیل خلق و خوی مردم این منطقه است.

وی افزود: در کشور به ویژه در دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت شده و طرح تحول نظام سلامت نیز گل سرسبد برنامه‌های این دولت به شمار می‌رود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: هزینه زیادی در این حوزه صرف شده اما همچنان لزوم مشارکت خیران در عرصه سلامت کشور به خوبی احساس می‌شود.

آموزنده به وضعیت زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: با وجود هزینه‌‌های قابل توجهی که در حوزه سلامت بندر ماهشهر صرف شده اما در این شهرستان هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله زیادی وجود دارد و در حال حاضر فضاهای بیمارستانی مورد رضایت ما و مردم این منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت زیرساخت‌های حوزه سلامت ماهشهر زیبنده و شایسته این شهرستان نیست، متذکر شد: برای برون‌رفت از این وضعیت نیاز به کمک مردم و خیران عرصه سلامت است و دولت به تنهایی نمی‌تواند از عهده این مهم برآید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با قدردانی از اقدامات نیکوکارانه خیران حوزه سلامت، اظهار کرد: باید نگاه و رویکردی که در شهرستان بندر ماهشهر در ارتباط با کمک‌های خیرخواهانه به بخش سلامت وجود دارد به تمام استان تعمیم پیدا کند.

شهرستان ماهشهر پیشگام در کمک‌های خیرین حوزه سلامت است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر گفت: شهرستان بندر ماهشهر در بحث کمک‌های خیرین حوزه سلامت پیشگام است.

علیرضا قدری دوشنبه‌شب در آیین تجلیل از خیران عرصه سلامت این شهرستان اظهار کرد: در همه عرصه‌ها می‌توان کار خیر انجام داد اما در حوزه سلامت، کار خیر ملموس‌تر، مفیدتر و لذت‌بخش‌تر است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ایران اسلامی از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون درگیر مشکلات فراوانی از جمله جنگ تحمیلی و تحریم‌ها بوده و محدودیت‌ها همواره وجود داشته اما عرصه سلامت هیچگاه دچار مشکل نشده و شاخص‌ها همیشه رو به رشد بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: این مسئله به دلیل توجه نظام به سلامت مردم و همچنین مشارکت مردم خیر در این حوزه مهم بوده است.

قدری متذکر شد: در شهرستان بندر ماهشهر نیز این کمک‌ها و همکاری‌های ارزشمند به خوبی نمود داشته است و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

وی به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: این طرح همگام با سراسر کشور در شهرستان بندر ماهشهر نیز به اجرا درآمده و ماحصل آن به خوبی قابل مشاهده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر در پایان با قدردانی از خیرین حوزه سلامت این شهرستان، اضافه کرد: بدون شک کار خیر و نیکوکارانه خیرین حوزه سلامت ماهشهر همیشه ماندگار خواهد ماند و دارای اجر و مزد بی‌پایان خواهد بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خیرین حقیقی و حقوقی حوزه سلامت شهرستان بندر ماهشهر تجلیل شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار