تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۹۴۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک خبر داد:
اجرا پروژه تامین برق منازل مسکن مهر غدیر اندیمشک
مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک از اجرا پروژه تامین برق منازل 64 واحدی مسکن مهر غدیر این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا داچک امروز اظهار کرد: پروژه تامین برق منازل 64 واحدی مسکن مهر غدیر واقع در منطقه شهری کوی ولایت این شهرستان با اعتبار 639 میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: این پروژه با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور 400 کیلو‌ وات و 118 متر شبکه فشار ضعیف در این منطقه شهری صورت گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک اضافه کرد: هدف انجام این پروژه علاوه بر تامین برق ساکنین این منارل، جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز برق، وصل انشعابات قانونی و همچنین ایجاد برق پایدار است.

داچک یادآور شد: همچنین در ماه جاری پروژه تامین برق ورزشگاه شهرک بنوار‌‌ ناظر از توابع بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار 298 میلیون ریال و ایجاد 280 متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 50 کیلو وات به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه تعویض شبکه فرسوده برق روستاهای بخش الوار گرمسیری و تبدیل به کابل خودنگهدار با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک در ادامه گفت: در این طرح که با اعتبار 658 میلیون ریال در حال انجام است بیش از هشت کیلومتر شبکه سیمی این روستاها با بیش از 9 کیلومتر کابل خود نگهدار آلومینیومی تعویض خواهد شد.

داچک در پایان بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش تلفات شبکه برق شهرستان در پی دارد.

شهرستان اندیمشک دارای بیش از 55 هزار مشترک خانگی و صنعتی برق است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار