تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۳۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای خرمشهر آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به خانواده های مینوشهر و خرمشهر به طول 17 کیلومتر روز سه شنبه از سوی اداره گاز خرمشهر آغاز شد.

نوذر اسماعیل پور رییس اداره گاز خرمشهر در خصوص اجرای این طرح گفت:بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه پیش بینی شده است و بر اساس برآوردها، این طرح در سال جاری تکمیل می شود.

وی ادامه داد:با تکمیل پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده شهری و روستایی شهرستان خرمشهر 700 خانوار مینوشهر و خرمشهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی با بیان پروژه های در دست اجرای این شرکت برای تامین گاز طبیعی این شهرستان، گفت:علاوه بر پروژه 17 کیلومتری خرمشهر و روستاهای تابعه، پروژه 400 انشعابی با پیشرفت فیزیکی 15 درصد و پروژه 270 انشعابی مینوشهر، دیرفارم و جرف با پیشرفت حدود 100 درصدی اجرا شده است.

وی مجموع شبکه گازدار شهرستان خرمشهر را 567 کیلومتر عنوان کرد و گفت:این مجموع شامل خطوط فولادی فشار قوی و فشار ضعیف پلی اتیلن می باشد که از این میزان 75 کیلومتر مربوط به شبکه گاز مینوشهر است.

اسماعیل پور تعداد انشعاب های نصب شده در شهرستان خرمشهر را 22 هزار و 339 انشعاب خواند و گفت: از این تعداد 20 هزار و 614 انشعاب در خرمشهر و یکهزار و 725 انشعاب در مینوشهر نصب شده است.

رییس اداره گاز خرمشهر همچنین، ظرفیت اشتراک پذیری شهرستان خرمشهر را 35 هزار اشتراک عنوان کرد و گفت:با نصب انشعابات مذکور 12 هزار و 661 انشعاب ظرفیت خالی در شبکه وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار