تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۹۳۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری ستاد هماهنگی برنامه بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر
ستاد هماهنگی برنامه بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز شنبه در سالن اجتماعات معاونت بهداشت دانشگاه برگزار گردید
خوزنیوز: ستاد هماهنگی برنامه بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر شکراله سلمان زاده سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر امامی زاده معاون بیمه سلامت، دکتر فقهی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، دکتر محسن شبرو معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان و کارشناسان گروه توسعه شبکه و آموزش بهورزی روز شنبه در سالن اجتماعات معاونت بهداشت دانشگاه برگزار گردید.
 
به گزارش خوزنیوز؛ در ابتدای این جلسه دکتر ایدنی به بیان اهداف دانشگاه در خصوص برنامه بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر پرداخته و اظهار داشت: باید تلاش شود در اجرای این برنامه و اقداماتی که در رابطه با آن صورت می پذیرد مانند تامین پزشک، تعمیر و تجهیز و... اصل یکپارچگی به منظور اجرای عدالت در خدمات رعایت گردد.
 
ایدنی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تکمیل کادر پزشک در مراکز بهداشتی درمانی روستایی اشاره نمود و افزود: یکی از مهمترین عوامل جذب و ماندگاری پزشکان پرداخت به موقع حقوق ایشان است و به همین خاطر نیز از بیمه سلامت استان انتظار داریم در خصوص پرداخت به موقع مطالبات اقدامات لازم را به عمل آورد و بدینوسیله زمینه برای پرداخت حقوق پزشکان مشمول برنامه فراهم گردد.
 
در ادامه جلسه دکتر سلمان زاده و دکتر فقهی به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رابطه با اجرای برنامه بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر در سال 93 پرداختند.
 
سلمان زاده؛ تکمیل تیم پزشکان مستقر در مراکز بهداشتی درمانی روستایی، تعمیر و تجهیز محل زیست پزشکان، آغاز تعمیر، بازسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و ساخت خانه های بهداشت را از مهمترین اقدامات انجام شده در این حیطه عنوان نمود و اذعان داشت: بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی و ساخت خانه های بهداشت همچنان با جدیت ادامه دارد.
 
سپس  دکتر محسن شبرو و دکتر مسعودی به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد دانشکده های بهبهان و دزفول در رابطه با اجرای برنامه بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر در سال 93 پرداختند.
 
در پایان این جلسه نیز دکتر امامی زاده معاون بیمه سلامت در خصوص مطالبات سال 93 و پرداخت علی الحساب سرانه سال 94 توضیحاتی ارائه دادند.
:
:
:
آخرین اخبار