تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۹۲۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها استخر سرپوشیده شهرستان شوش تعطیل است
تعطیلی تنها استخر سرپوشیده شهرستان شوش از ابتدای امسال تاکنون موجب شده تا جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزش شنا به رودخانه شاوور پناه ببرند.

استخر سرپوشیده یادگار امام شوش که در سال 1376 به بهره برداری رسیده به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات و نیاز به بازسازی به دلیل نبود اعتبار لازم به حال خود رها شده است.

فرماندار شهرستان شوش روز سه شنبه در جریان بازدید از استخر یادگار امام شوش از پیگیری برای راه اندازی این استخر برای استفاده علاقه مندان به ورزش شنا به ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد.

رضا نجاتی گفت:بازسازی و راه اندازی این استخر یکی از خواسته های به حق جوانان و نوجوانان شهرستان شوش بوده که انتظار می رود با تامین اعتبار لازم پیش از پایان فصل تابستان مجددا بازگشایی شود.

وی پیگیری مداوم سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش تا بازگشایی این استخر را خواستار شد و تاکید کرد:با همکاری دیگر دستگاههای اجرایی باید دغدغه جوانان شهرستان شوش در رشته ورزشی شنا برطرف شود.

فرماندار شوش با انتقاد از تخصص اعتبار ناچیز 800 میلیون ریالی برای بازسازی و تعمیر تاسیسات استخر سرپوشیده یادگار امام شوش که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان منظور شده افزود:این اعتبار برای راه اندازی مجدد استخر مذکور کافی نبوده و انتظار می رود اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعتبار لازم را برای تکمیل و بازگشایی تنها استخر سرپوشیده شوش تامین کند.

وی گفت:اعتبار مذکور برای تعمیر موتورخانه و تاسیسات، بازسازی برخی نقاط داخلی ، بازسازی سقف استخر و رفع سایر نواقص استخر هزینه می شود.

استخر شهر شوش در فضایی به وسعت 700مترمربع احداث شده است.

تعطیلی تنها استخر سرپوشیده شهرستان شوش موجب شده تا بسیاری از جوانان و نوجوانان در رودخانه های شاوور و کرخه اقدام به شنا کنند که خطرات جانی جبران ناپذیری به دنبال دارد.

شهرستان شوش در شمال خوزستان 200 هزار نفر جمعیت دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شوش ، استخر
:
:
:
آخرین اخبار