تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۹۲۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت فنی مركز بهداشت خوزستان منصوب شد
در حکمی از سوی سرپرست مرکز بهداشت استان، دکتر ناصر ضیغمی به عنوان معاون فنی مرکز بهداشت استان منصوب شد
خوزنیوز: دکتر شکراله سلمان زاده سرپرست معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان خوزستان با صدور حکمی دکتر ناصر ضیغمی را به سمت سرپرستی معاونت فنی مرکز بهداشت خوزستان منصوب نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ در بخشی از این حکم خطاب به دکتر ضیغمی آمده است: جناب آقای دکتر ناصر ضیغمی سلام علیکم احتراماً با عنایت به تعهد، دانش  و تجارب ارزنده علمی و فنی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست معاونت فنی مرکز بهداشت استان" منصوب می‌شوید. همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده اند، وظیفه مسئولین در مسیر حرکت به سمت قله های اصلی پیشرفت بسیار سنگین است لذا در راستای این وظیفه سنگین امید است با جدیت، پشتکار و مشورت با مدیران و کارشناسان ستادی و محیطی معاونت بهداشت و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه ارتقا سلامت مردم خداجوی استان به ویژه ارتقا سواد سلامتی آنان، برنامه ریزی منسجم نموده و از همه ظرفیت‌های موجود و روش های نوین علمی برای رسیدن به این مهم استفاده نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

دکتر شکراله سلمان زاده‌ سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه و مرکز بهداشت استان خوزستان


به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ناصر ضیغمی دارای مدرک تحصیلی پزشکی بوده و سابقه سال‌ها فعالیت به عنوان رییس مرکز بهداشت شهرستان‌های دشت آزادگان، شوش و همچنین مدیریت گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و مدیریت توسعه شبکه و آموزش بهورزی مرکز بهداشت استان را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است پیش از این دکتر سینا نظری سمت معاونت فنی مرکز بهداشت استان را عهده دار بود.
:
:
:
آخرین اخبار