تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۹۱۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخی به ابهامات مربوط به نحوۀ رسیدگی به مصدوم سانحۀ چرخ گوشت!
طی روزهای اخیر انتشار تصاویر گیر کردن دست دختربچه اهوازی در چرخ گوشت جنجالی در فضاهای مجازی به پا کرده و کادر درمانی بیمارستان گلستان اهواز را زیر سوال برده است
خوزنیوز: طی روزهای اخیر انتشار تصاویر گیر کردن دست دختربچه اهوازی در چرخ گوشت جنجالی در فضاهای مجازی به پا کرده و کادر درمانی بیمارستان گلستان اهواز را زیر سوال برده است.

این شبکه‌های مجازی اقدام به انتشار خبری با عنوان " بیمارستان گلستان این بیمار را تحویل نگرفت! " نمودند که طی آن حادثه گیر کردن دست دختربچه اهوازی در چرخ گوشت را نشان می‌دهد.

روابط عمومی بیمارستان گلستان به منظور آگاهی عموم مردم شریف و مخاطبین شبکه های اجتماعی و پاسداشت زحمات کادر زحمتکش درمانی، شرح ماجرا و روند درمانی این مصدوم را جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل به اطلاع می رساند:
مصدوم در مورخ 18خرداد 94 با تلاش همکاران اورژانس ۱۱۵و آتش نشانی و در وضعیتی که هنوز دست چپ وی در چرخ گوشتی گرفتار بود٬ به اورژانس این بیمارستان منتقل شد و تیم اورژانس حاد بیمارستان فوراً اقدام به بی حسی موضعی جهت انجام عملیات رهاسازی دست وی نمود و پس از مهیا نمودن شرایط با تلاش گروه آتش نشان ، دستگاه چرخ گوشت، با دستگاه‌های ویژۀ سیار٬ شکافته و دست وی رها شد.

پاسخی به ابهامات مربوط به نحوۀ رسیدگی به مصدوم سانحۀ چرخ گوشت!

گزارشات موجود در پروندۀ این مصدوم حاکی از آن است که دکتر ملکی ورکی٬ پزشک متخصص طب اورژانس و کشیک وقت٬ با توجه به کم سن و سال بودن بیمار و شرایط اضطراری وی ، فوراً از پزشکان گروه‌های ارتوپدی و جراحی عروق ، جهت بررسی دقیق تر درخواست مشاوره نمود و مصدوم جهت انجام اقدامات درمانی تخصصی آماده شد.

مستندات موجود همچنین حاکی از آن است که ، علیرغم تلاش تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان گلستان و پیگیری وضعیت درمان در کوتاهترین زمان ممکن ، خانوادۀ مصدوم اصرار به ترخیص وی و پیگیری درمان در یک بیمارستان خصوصی نمودند و متعاقب آن کارشناس کشیک واحد رسیدگی به شکایات جهت مشاوره با این خانواده وارد عمل شد که علیرغم رایزنی فراوان، و گوشزد نمودن تهدیدات مربوط به ترخیص موقت در شرایط موجود والدین مصدوم با تکمیل فرم کتبی "رضایت شخصی همراهان بیمار" اقدام به ترخیص وی نمودند.

لازم به ذکر است، مستندات مربوط به روند درمانی، در مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی گلستان و در پروندۀ این مصدوم موجود می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار