تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۹۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی:
روزهای سختی را تجربه کردم/ فولاد استرس دارد
سرمربی تیم فولاد خوزستان پنج هفته اخیر لیگ برتر را یکی از سخت ترین روزهای زندگی ورزشی خود دانست و گفت: تجربه ای که در این مدت کسب کردم را فراموش نمی کنم.

به گزارش مهر، مجید جلالی جمعه شب پس از پیروزی تیمش در برابر فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: در این دیدار می دانستم در برابر تیمی بازی می کنیم که یکی از بهترینهای لیگ برتر است اما همین تیم به گواه تصاویر ضبط شده از این مسابقه، آنها در طول 90 دقیقه هیچ موقعیتی روی دروازه ما به وجود نیاوردند.
 
وی افزود: فولاد در این بازی تسلط کاملی روی حریف داشت ولی به علت استرسی که در بر بازیکنان حاکم بود بازی را به سختی بردیم ولی همین که این بازی را بردیم و بعد از مدتها سه امتیاز را به اندوخته های خود اضافه کردیم جای خوشحالی دارد.
جلالی اضافه کرد: از تیم فولاد با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد انتظاری بیشتری داشتم ولی در طول چند هفته اخیر نتوانستیم به خواسته خود دست پیدا کنیم.
 
سرمربی فولاد عنوان کرد: از خبرنگاران تشکر می کنم که در طول هفته اخیر این آرامش را به ما دادند که بتوانیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.
 
جلالی گفت: در طول پنج هفته اخیر روزهای سختی را پشت سرگذاشته ام و در این مدت تجربه های فراوانی به دست آوردم. سعی می کنم این روزها را هرگز فراموش نکنم.
 
وی تصریح کرد: تیم ما در حال شکل گیری است و باید با آرامش و تدبیر، کارهای خود را به پیش ببریم ولی موجودی فولاد همین است که همه می بینند به همین دلیل باید از همین مجموعه فعلی بهترین و بیشترین استفاده را بکنیم.
 
جلالی در خصوص اینکه بختیار رحمانی همچنان در حال خراب کردن ضربات پنالتی فولاد است و چه اصراری وجود دارد این بازیکن، پنالتی ها را بزند، گفت: در تمرینات اگر پنج هزار ضربه پنالتی را به وی بسپارید همه را به بهترین شکل ممکن گل می کند ولی در جریان بازی استرس دارد و این امر باعث نابودی خودش و تیم می شود.
 
دیدار تیمهای فولاد خوزستان و فجرسپاسی شیراز حساب با تکل گل دقیقه 56 رضا نوروزی به سود قرمز پوشان اهواز به پایان رسید.
 
فولادیها که از هفته سوم تاکنون طعم پیروزی را نچشیده بودند، با برتری در برابر فجر سپاسی شیراز به رده هفتم جدول صعود کردند.

برچسب ها: جلالی ، فولاد
:
:
:
آخرین اخبار