تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۹۰۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری آئین دانش آموختگی 41 نفر از دانش آموختگان دانشکده پزشکی اهواز / تصاویر
آئین دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال 1386 دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز پنج شنبه در تالار شهدا دانشگاه برگزار گردید
خوزنیوز: آئین دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال 1386 دانشکده پزشکی، پنج شنبه مورخ 21خرداد ماه 94 با حضور دکتر رفیعی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر هاشمی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه و جمعی از اساتید و اعضاء هیئت علمی در تالار شهداء دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده های دانش آموختگان با شور و حرارت خاصی برگزار شد، دکتر هاشمی، رئیس دانشکده پزشکی ضمن خوش آمد گویی به خانواده های دانش آموختگان و تبریک به آنها نکاتی را به شاگردان خویش یادآور شد و گفت: راه پزشکی پایان ندارد و شما در ابتدای راه هستید و باید خود را برای آموختن و به روز شدن آماده کنید و بر اساس اصول آموزش داده شده به شما خود را همیشه به روز نگه داشته و با اساتید خود مشورت نمایید.

وی افزود:علم پزشکی از تقدس خاصی برخوردار است و این فرآیندی است که روح انسان را صیقل می دهد. سختی هایی که در این دوره تحمل کرده اید، بسیار با ارزش است و این علم را از علوم دیگر مجزا می کند.

رئیس دانشکده پزشکی در ادامه گفت: رشته ی پزشکی بسیار شلوغ و پر مشغله است ولی بنده این خواهش را از شما دارم که با برنامه ریزی دقیق در آینده به خانواده های خود اهمیت بسیار دهید و تنها دغدغه شما حرفه شما نباشد.

وی تاهل را بسیار مهم دانست و سن حاضر را برای دانش آموختگان بسیار مناسب برای ازدواج دانستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فارغ التحصیلان تقدیر و همچنین دانش آموختگان به قرائت سوگندنامه پرداختند.

:
:
:
آخرین اخبار