تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۹۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس فضای سبز شهرداری اهواز:
اجرای طرح کمربند سبز اهواز سال ۹۵ به پایان می‌رسد
رئیس اداره فضای سبز شهرداری اهواز گفت: طرح کمربند سبز اهواز سال ۹۱ آغاز و در یک برنامه ۵ ساله در سال ۹۵ به پایان می‌رسد.

حمید امیری‌فر اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح کمربند سبز که به شهرداری اهواز واگذار شده قریب به 70 درصد بوده که معادل 800 هکتار است.

وی افزود: کل طرح کمربند سبز در مساحت 7 هزار و 200 هکتار و 72 کیلومتر پیش بینی شده که براساس تقسیم بندی‌های صورت گرفته سهم شهرداری اهواز از این مقدار یک‌هزار و 200 هکتار است.

رئیس اداره فضای‌سبز شهرداری اهواز با اشاره به زمان بهره برداری از طرح کمربند سبز واگذار شده به شهرداری اهواز گفت: این طرح از سال 91 آغاز شده و در یک برنامه 5 ساله در سال 95 به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به میزان سرانه فضای برای هر نفر در اهواز عنوان کرد: سرانه فضای سبز برای هر نفر در اهواز 13.8 است که پس از تکمیل طرح کمربند سبز با رشد دو برابری به سرانه 25 متر برای هرنفر می‌رسیم.

امیری‌فر با بیان اینکه سرانه مطلوب برای هر نفر 25 متر است، افزود: رقم قابل تحمل سرانه 15 متر برای هر نفر است که هم اکنون ما پائین‌تر از آن رقم قرار داریم.

وی با اشاره به اعتبار در نظرگرفته برای پیشبرد طرح کمربند سبز در سال 94 بیان کرد: 10 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری برای هزینه کردن در کاشت و نگهداری پیش بینی شده و تنها یک میلیارد تومان هزینه آب خام از اعتبارات استانی تامین شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار