تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۸۹۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در شهرستان مسجدسلیمان
خوزنیوز: طی جلسه ای رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان معرفی شد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان؛ در این جلسه فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ما باید دارای برنامه باشیم و در مسیر اهداف دولت تدبیر و امید گام برداریم و با تشکر از زحمات و تلاش‌های داریوش قاسمی سرپرست اداره از رئیس جدید خواست با برنامه در مسیر پیشبرد اهداف سازمان مربوطه که منجر به خدمات رسانی بهتر می شود حرکت کنند.

علیرضا گوروئی با اشاره به ضرورت ارتباط مستمر با فرمانداری گفت: یکی از موارد مهم در کار پیگیری است که باید به جد مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: قرار نیست ما مشکلات را یک شبه حل کنیم، اگر مردم بدانند ما در مسیر حل مشکلاتشان گام‌های درستی برمی‌داریم بطور قطع همراهی خواهند کرد.همچنین از ریاست جدید خواست بدور از حاشیه و با سعه صدر کار کند که در غیر این صورت نمی‌تواند به اهداف سازمان دست یابد.

وی با اشاره به روی ریل افتادن کارهای بزرگی همچون پتروشیمی، آلومینیوم گفت: انتظار می‌رود اداره صنعت، معدن و تجارت با کار کارشناسی همکاری و همراهی نماید.

به گزارش خوزنیوز؛ در پایان در حضور معاونین و مشاورین مدیرکل صنعت، معدن و تجارت حکم خسروی بعنوان رئیس جدید توسط فرماندار ابلاغ شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
تا ببینیم این قراره چه کار کنه برای شهرمون . خدا کنه خوب باشه .
:
:
:
آخرین اخبار