تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۸۷۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست صمیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان با کارکنان بیمارستان شهید چمران
پرستاران از ارکان مهم سیستم درمان کشورند که با صمیمیت، محبت و علاقمندی در حال خدمت رسانی به بیماران می‌باشند

خوزنیوز: جلسه هم اندیشی مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان با حضور دکتر جلال بیت سیاح، دکتر اصولی رئیس بیمارستان، مدیر خدمات پرستاری، مسئولین بخشها، و جمعی از کارکنان بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان در  دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این جلسه دکتر جلال بیت سیاح ضمن اشاره به شعار سال 94 که توسط مقام معظم رهبری به"همدلی و همزبانی دولت و ملت" نامگذاری شده است، اظهار داشت: همه ما باید در جهت ایجاد وحدت و همدلی در محیط کار و همچنین انجام وظایف به بهترین نحو ممکن اقدام کنیم.

بیت سیاح افزود: پرستاران از ارکان مهم سیستم درمان کشور محسوب می‌شوند و با صمیمیت، محبت و علاقمندی در حال خدمت رسانی به بیماران می‌باشند.

وی در ادامه به اجرای طرح تحول در نظام سلامت در دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: بعد از اجرای این طرح میزان پرداختی هزینه های مردم در بیمارستان شهید چمران کاهش چشمگیری داشته، همچنین با اجرای طرح ارتقا کیفیت هتلینگ تمامی بخش های بیمارستان نوسازی شدند.

بیت سیاح در پایان گفت: در زمینه جذب متخصص و پرداختی های پرسنلی، دشت آزادگان یکی از شهرهای موفق در این طرح بوده و بلوک زایمانی بیمارستان شهید چمران یکی از معدود بلوک های زایمانی LDR (انجام تمام اقدامات قبل و بعد زایمان در یک اتاق) در کشور می‌باشد.

:
:
:
آخرین اخبار