تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۸۷۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه طرح مهم راهسازی در شوشتر در دست انجام است
رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر از در دست اجرا بودن سه طرح مهم راهسازی در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

محمود شهبازیان روز یکشنبه اظهار داشت: یکی از این طرح ها آسفالت گرم رینگ ارتباطی جاده غرب و شرق شوشتر(کمربندی شعیبیه) است.

وی توضیح داد: این رینگ 98 کیلومتر طول دارد که برای صرفه جویی در هزینه ها و تاکید نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عملیات آسفالت گرم آن در دست انجام قرار دارد.

شهبازیان اضافه کرد: در زمان حاضر آسفالت گرم 'کنار شطیط' به طول 45 کیلومتر به اتمام رسیده و 50 درصد عملیات آسفالت 'کنار دز' به طول 25 کیلومتر هم انجام شده است.

وی گفت: آسفالت موجود مربوط به دوران سازندگی بوده و بستر اصلی آن عمری 30 ساله دارد به همین منظور چهار هزار تن آسفالت گرم با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال این طرح انجام می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر همچنین از اجرای طرح تامین ایمنی همراه با اجرای آیلند روشنایی در منطقه 'عرب حسن' در جاده شوشتر - اهواز با اعتبار یک میلیارد و 800میلیون ریال خبر داد و افزود: تاکنون احداث جداول انجام و پایه های بتنی روشنایی هم آماده شده است.

شهبازیان در عین حال از آسفالت و تعریض محور ارتباطی شوشتر تا منطقه عرب حسن خبر داد و گفت: از ابتدای شوشتر تا عرب حسن 22 کیلومتر در رفت و به همین میزان در برگشت لکه گیری و دو لایه آسفالت انجام می شود که تا زمان حاضر باند رفت انجام شده و باند برگشت هم در دست انجام قرار دارد.

وی به تعریض محور تا سه متر در هر طرف اشاره کرد و افزود: برای اجرای این عملیات که از آذر پارسال انجام شده یکصد میلیارد ریال هزینه می شود.
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار