تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۶۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام عادلی نژاد:
محوري​ترين و كليدي​ترين بخش چرخه درمان، تشخيص است
يكي از مولفه​هاي تأثيرگذار در يك جامعه، علم است و اگر علم و دانش به عنوان محوري​ترين و كليدي​ترين عنصر جامعه شناخته شود، قطعا آن جامعه به سمت دانش​زايي پيش خواهد رفت
خوزنیوز: مراسم بزرگداشت روز آزمایشگاه با حضور علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حجت الاسلام عادلي ​نژاد مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، ایرج نظری معاون درمان، ساسان موگهی معاون دانشجویی فرهنگی، عبدالله رفیعی معاون توسه آموزش، داریوش پناهی زاده مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مدیران و کارشناسان آزمایشگاه‌های استان خوزستان در سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این مراسم اظهار كرد: وقتي حرف از شخصيت​هاي بزرگ چون حكيم جرجاني مي​شود، انسان به یاد روزهاي مجد و بزرگي تمدن ايران اسلامي و روزهايي كه نام ايران و ايراني بر تارك جهان مي​درخشيد می افتد.

حجت​الاسلام عادلي​نژاد افزود: وقتي نام شخصيت​هاي بزرگ به گوش مي​رسد، همه ما را به اين سمت جهت مي​دهد كه بايد امروز نيز براي ايران عزيزمان و انقلابي كه با خون شهيدان آبياري شد، مجد و بزرگي را دوباره هديه كنيم. يكي از مولفه​هاي تأثيرگذار در يك جامعه، علم است و اگر علم و دانش به عنوان محوري​ترين و كليدي​ترين عنصر جامعه شناخته شود، قطعا آن جامعه به سمت دانش​زايي پيش خواهد رفت.

مسئول نهاد نمايندگني مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي جندي​شاپور اهواز گفت: اگر دنيا مقابل ايران ايستاده به اين دليل است كه همه مي​دانيم كه اين كارها براي جلوگيري از پيشرفت ايران و تبديل شدن آن به يك الگو در منطقه و دنياست. بنابراين لازم است علم و دانش را بومي كنيم و شما جامعه دانشگاهي و علمي يكي از رسالت​هاي بزرگي كه بر عهده داريد، اين است كه ايران عزيز را به سمت استقلال و عدم وابستگي در همه حوزه​ها سوق دهيد.

عادلي ​نژاد اظهار كرد: درمان يك چرخه به هم پيوسته است و از لحظه​اي كه بيمار علايم بيماري را در خود مي​بيند و احساس مي​كند بايد به پزشك مراجعه كند شروع مي​شود و تا ورود به بخش​هاي مختلف درمان و در نهايت تا پوشيدن لباس عافيت و سلامتي ادامه دارد و در اين چرخه فعالان حوزه آزمايشگاهي و تشخيص مي​توانند بسيار تأثيرگذار باشند.

وی گفت: محوري​ترين و كليدي​ترين بخش چرخه درمان، تشخيص است كه اگر تشخيص درستي از بيماري صورت بگيرد بي​شك درمان سرعت مي​يابد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ در پایان این مراسم از اساتید بازنشسته علوم آزمایشگاهی‏ و فعالان این حوزه و دانشجویان نمونه آزمایشگاهی خوزستان تقدیر بعمل آمد.
:
:
:
آخرین اخبار