تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۸۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غوابش خبر داد:
سرمایه گذاری 137 میلیارد تومانی در بنادر خوزستان
معاون اقتصادی سازمان امور اقتصادی و دارائی استان خوزستان از سرمایه گذاری 137 میلیارد تومانی در بنادر این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش مهر، قاسم غوابش در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های سرمایه گذاری بندرامام خمینی(ره) اظهار داشت: با توجه به اینکه استان خوزستان بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است، معرفی توانمندیهای استان خوزستان به سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی ضروری است.
غوابش افزود: از سویی با توجه به اینکه در سال گذشته 137 میلیارد تومان در بنادر استان خوزستان سرمایه گذاری صورت گرفته و بندر امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بنادر برتر معرفی شد به همین دلیل این بازدید برای خبرنگاران رسانه های استان فراهم شد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با معرفی و شناسایی توانمندیهای اقتصادی و بازرگانی استان خوزستان، سرمایه گذاران بیش از پیش نسبت به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اقدام کنند.
 
همچنین معاون عملیات و نگهداری شرکت غلات کاسپین نیز در بازدید خبرنگاران از این پروژه از پیشرفت 98 درصدی انبارهای نگهداری غلات خبر داد و گفت: این پروژه با 49 درصد سرمایه گذاری از کشور اتریش و 51 درصد سرمایه گذاری داخلی ساخته شده و تا کنون چهار میلیون و 950 میلیون دلار سرمایه خارجی وارد شده است.

مصطفی خان محمدی به مشخصات پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه در مساحت 4.3 هکتار و ظرفیت 27 هزار مترمربع ساخته شده و در سال 88 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون عملیات نگهداری غلات و انواع خوراک دام و طیور وارداتی در آن انجام می شود.


:
:
:
آخرین اخبار