تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۸۵۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصيرشلال: توکلی‏ انتخاب خوبی برای تیم‌ملی است/احداث خانه وزنه​برداري خوزستان در حد وعده بود
وزنه‌بردار خوزستانی فاصله‌ خود را با شرایط گذشته‌اش در المپیک لندن بسيار دانست و گفت: تمريناتم را انجام می‌دهم تا باز هم بتوانم به میادین برگردم
نواب نصيرشلال اظهاركرد: از قبل از عيد امسال پس از مدت زمان دوری‌‌ام از این رشته، تمريناتم را آغاز كردم و اين تمرينات را ادامه مي​دهم تا به شرايطي كه در گذشته داشته‌ام، برگردم. اميدوارم به زودي هم شرايط فدراسيون مشخص شود تا وضعيت ما نيز راحت​تر مشخص شود.

وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين‌كه به تازگي تمرينات خود را آغاز كرده​ايد، فكر مي​كنيد تا چه اندازه با نصيرشلال المپيك لندن فاصله داريد؟ گفت: فاصله بسيار است ولي تمريناتم را انجام می‌دهم تا ان‌شاالله با توجه به هفت هشت ماهي كه تا مسابقات آسيايي و جهاني زمان داريم، باز هم بتوانم به میادین برگردم.

وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم ایران در ادامه در پاسخ به اين سوال كه به نظرتان آيا انتخاب توكلي به عنوان سرمربي تيم‌ملي، به درستي بوده است؟ خاطرنشان‌كرد: قطعا انتخاب خوب بوده است، البته جا دارد از مربيان دوره​هاي گذشته تيم‌ملي نیز تشكر كنم. به هر حال بايد بگويم توكلي از مربيان خوب كشور است و ان‌شاالله به بهترين نحو، كارش را انجام دهد و نتايج خوبي كسب كند.

وی ادامه‌داد: صحبتي با توكلي چه طي روزهاي گذشته در باب مشورت و چه اكنون که سرمربي شده است، داشته​ام تا ان‌شاالله بتوانیم همكاري خوبي با يكديگر داشته باشیم. من هم شايد تقريبا از يكي دو هفته ديگر به جمع ملي​پوشان اضافه شوم.

نصیرشلال درباره دعوت بازيكنان از سوی حسین توکلی به اردوهاي تيم‌ملي در قالب سه گروه، گفت: طي صحبتي كه با توكلي داشته‌ايم او براي اين‌كه شرايط اردو به ثبات برسد این کار را انجام داده است و ان‌شاالله بازيكنان با تجربه و آن‌هايي كه در گذشته با تيم بوده​اند، مرحله به مرحله به تيم اضافه خواهند شد.

وی همچنین درباره ارتباطش با حسين توكلي، گفت: ما هم يك رابطه دوستانه و هم يك رابطه مربي و شاگردي با يكديگر داشته​ايم. توكلي درك بالايي دارد و خودش چنين دوره​هايي را گذرانده است و در شرايط ما بوده و با مشكلاتي كه در اين راه بوده، به خوبي كنار آمده است و به نظرم رابطه خوب برقرار كردن در روند كاري​اش در آينده خيلي تاثير دارد.

این وزنه‌بردار خوزستانی در ادامه با بيان این‌که متاسفانه در استان خوزستان از ورزشكاران حمايت نمي​شود، عنوان‌کرد:‌ اين همه سرمايه، پتانسيل و باشگاه و همچنین شرايطی در استان داريم كه خيلي از استان​ها چنين شرايطي را ندارند ولي مسوولان ما اين توان را جهت حفظ ورزشكاران، بها دادن و حمايت از آن​ها ندارند. متاسفم براي مسوولان‌مان كه ما يك قهرمان المپيك در استان داريم و وضعيت او هم در بدترين شرايط است و هيچ كمك و حمايتي صورت نمي​گيرد.

وي ادامه‌داد: البته مديركل ورزش و جوانان استان طي مدت زمان دوري من از ميادين، نسبت به من لطف داشته است كه جا دارد از او تشكر كنم. او توانسته است يكسري مشكلات را كه در گذشته وجود داشت، مرتفع كند ولي بايد بدانيم و بپذيريم كه اداره‌كل ورزش و جوانان هم ظرفيت و تواني دارد و اين مسوولان و باشگاه‌ها هستند كه بايد كمك كنند در حالي كه به اين صورت نيست.

نصیرشلال درباره اين‌كه در مدت زمان دوري از ميادين گفته مي​شد علت دوري او اشباع شدن پس از کسب مدال در المپیک است، گفت: بحث اشباع شدن نيست بلكه بي​ارزش شدن كار، آدم را دلسرد مي​كند. باید بگویم اتفاقی نيفتاده است كه فردي به اسم نواب نصيرشلال اشباع شود و مي​توان گفت دوري من بيشتر دلسردي بود تا اشباع شدن.

وي درباره احداث خانه وزنه​برداري به اسم وي در اهواز پس از مدال​آوري‌ در المپيك لندن، خاطرنشان‌كرد: تا آن‌جايي كه من در جريان هستم، هيچ اتفاقي نيفتاده است و اين موضوع در حد وعده بوده است. خود من هم چند بار اين موضوع را پيگيري كردم ولي متاسفانه هيچ اتفاقي نيفتاده است و نبايد به اين صورت باشد كه خود من اين موضوع را پيگيري كنم. اين خانه وزنه​برداري براي آينده بچه​هاي همين شهر است و اگر احداث مي​شد می‌توانست آينده ورزش يكسری از نوجوانان و جوانان را رقم بزند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار