تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۸۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان بازرگاني خوزستان خبر داد:
كشف 11 هزار قلم لوازم آرايشي ـ بهداشتي قاچاق
معاون بازرسي و نظارت سازمان بازرگاني خوزستان گفت: از ابتداي سال تاكنون 11 هزار و 420 عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق در استان كشف و ضبط شده است.
خبرگزاری فارس: كشف 11 هزار قلم لوازم آرايشي ـ بهداشتي قاچاق

به گزارش فارس، ابوالقاسم كوره‌چيني اظهارداشت: در پنج ماهه نخست امسال 25 هزار و 771 پاكت انواع كالاي دخاني و 11 هزار و 420 عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق كشف و ضبط و پس از تكميل پرونده، 161 فقره به تعزيرات حكومتي ارسال شد.
وي با اشاره به اينكه در اين مدت بيش از 100 گشت مشترك ويژه قاچاق كالاي دخاني، آرايشي و بهداشتي در استان خوزستان انجام شده است، افزود: در گشت‌هاي نظارت و بازرسي اين سازمان، 142 فقره پرونده قاچاق كالاي دخاني به ارزش210 ميليون و 87 هزار و 300 ريال در 65 مورد گشت و19 فقره پرونده قاچاق لوازم آرايشي و بهداشتي به ارزش 96 ميليون و 913 هزار و 610 ريال در 45 مورد گشت مشترك كشف و ضبط شد.
كوره‌چيني با اشاره به آمار بازرسي و كشف كالاي قاچاق در پنج ماهه نخست امسال يادآور شد: 679 مورد بازرسي در زمينه كالاي دخاني و 265 مورد بازرسي از واحدهاي عرضه كننده لوازم آرايشي و بهداشتي انجام شده كه در نتيجه آن، 142 واحد متخلف عرضه كننده كالاي دخاني و 19 واحد متخلف عرضه كننده لوازم آرايشي و بهداشتي شناسايي و ضمن تشكيل پرونده به تعزيرات حكومتي معرفي شدند.
وي تصريح كرد: همچنين 537 واحد صنفي عرضه كننده كالاي دخاني و 246 واحد صنفي عرضه كننده لوازم بهداشتي و آرايشي غيرمتخلف نيز شناخته شدند.
معاون سازمان بازرگاني خوزستان گفت: در اين گشت‌ها سازمان بازرگاني، دخانيات، معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي، مجامع امور صنفي و اتحاديه‌هاي صنفي ذيربط، ناجا، اماكن نيروي انتظامي و بازرسي اصناف به صورت مشترك حضور داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار