تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۸۵۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:
سیل به زیرساخت‌های مسجدسلیمان آسیب وارد کرد
نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی گفت: متأسفانه سیل ایجاد شده از بارش شدید باران زیرساخت‌های آبرسانی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل را دچار خسارت فراوان کرده است.

اسماعیل جلیلی اظهار داشت: بارش شدید باران در فروردین ماه امسال مشکلات فراوانی را برای مردم شهرستان‌های مسجسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل ایجاد کرد.

وی افزود: متأسفانه سیل ایجاد شده از بارش شدید باران زیرساخت‌های آبرسانی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل را دچار خسارت فراوان کرده و حتی سبب از کار افتادن این تأسیسات شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مشکلات به صورت موقت برطرف شده است، گفت: خسارت به وجود آمده در شهرستان لالی سبب افزایش نارضایتی‌ها شده و در اندیکا راه مواصلاتی برخی از روستا‌ها دچار اختلال شده است.

وی با تأکید براینکه ستاد بحران استان باید برای جبران خسارت وارد عمل شود، بیان کرد: خسارت وارد شده به راه‌ها، باغات، احشام و زمین‌های کشاورزی مردم این مناطق باید به سرعت جبران شود.

جلیلی با بیان اینکه امیدواریم با تدبیر و سرعت این خسارت‌ها جبران شود، عنوان کرد: برطرف کردن مشکلات منابع آبی و راه‌های مواصلاتی در اولویت این موضوع قرار دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار