تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری در 29 خردادماه 94
داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری از تاریخ 26 فروردین ماه جاری به مدت 10 روز می توانند جهت ثبت نام بعنوان کاندیدا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به معاونت درمان دانشگاه مراجعه نمایند

خوزنیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری در روز جمعه مورخ 29 خرداد ماه 94 خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ایرج نظری در نشستی با حضور رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اهواز، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، نماینده فرماندار اهواز و مسئول و کارشناسان دفتر پرستاری معاونت درمان با بیان این مطلب گفت: مطابق آیین نامه ابلاغی از وزارت متبوع، حوزه اهواز شامل شهرستان اهواز، کارون و سوسنگرد تعریف شده و در مجموع انتخابات امسال در 8 حوزه انتخابیه شامل اهواز و کارون و سوسنگرد، اندیمشک، ایذه و باغملک، رامهرمز، شوشتر، امیدیه و رامشیر، ماهشهر، مسجدسلیمان و لالی و اندیکا برگزار خواهد شد. لذا ضرورت دارد براساس جدول زمان بندی اعلام شده و با هماهنگی کامل اقدام کنیم.

لیدا ممبینی مسئول دفتر پرستاری معاونت درمان نیز در ادامه به تشریح زمان در نظر گرفته شده جهت ثبت نام داوطلبان پرداخت و اظهار داشت: داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری از تاریخ 26 فروردین ماه جاری به مدت 10 روز می توانند جهت ثبت نام بعنوان کاندیدا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به معاونت درمان دانشگاه مراجعه نمایند.

ممبینی اضافه کرد: صلاحیت داوطلبان نیز ظرف مدت 15 روز مورد بررسی قرار گرفته و پس از اعلام اسامی نهایی کاندیداها، به آنها بمدت یک هفته از تاریخ 21 خردادماه جاری برای تبلیغات فرصت داده خواهد شد.

در ادامه این نشست جزئیات دستورالعمل ابلاغی انتخابات از سوی مسئول دفتر پرستاری معاونت درمان قرائت گردید و نحوه اجرای آن از سوی حاضران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خوزنیوز؛ انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری هر 4 سال یکبار بطور هماهنگ در سراسر کشور برگزار شده و امسال نتایج قطعی و نهایی آن در نهم تیرماه 94 اعلام خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار