تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۸۵۲۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشدید نظارت بر کالاهای سلامت محور در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی اهواز
اجرای این طرح وظیفه خطیری به وظایف دانشگاه اضافه کرده است که امیدواریم با اجرای صحیح این طرح عظیم ضمن ارائه خدمات مناسب به بیماران، دغدغه های آنها را کاهش دهیم

خوزنیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از تشدید نظارت بر کالاهای سلامت محور در سال جدید در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ اسماعیل ایدنی، در حاشیه بازدید و دیدار با کارکنان این معاونت، با تبریک سال نو، اظهار کرد: با تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است این چالش برطرف خواهد شد.

وی در ادامه به آغار طرح تحول نظام سلامت در کشور و به ویژه استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: اجرای این طرح وظیفه خطیری به وظایف دانشگاه اضافه کرده است که امیدواریم با اجرای صحیح این طرح عظیم ضمن ارائه خدمات مناسب به بیماران، دغدغه های آنها را کاهش دهیم. 

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه، تاکید کرد: خلاقیت و نوآوری در بحث نظارت ها در حوزه های مختلف دارویی و غذایی در این معاونت مشهود است.

وی با بیان اینکه سلامت مردم مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی اهواز است، تصریح کرد: تشدید نظارت بر کالاهای سلامت محور همچون گذشته در دستور کار این دانشگاه و معاونت است و به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نمی آییم.

وی افزود: بنده به شخصه از حوزه معاونت غذا و دارو حمایت قاطعی خواهم کرد تا سلامت مردم به بهترین شکل تامین شود.

به گزارش خوزنیوز ؛ در پایان این دیدار، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی دانشگاه و مدیران این معاونت از نزدیک پیشنهادها و نظرات خود را با رییس دانشگاه درمیان گذاشتند.

:
:
:
آخرین اخبار