تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۸۴۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی بازی نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس/
تعویض طلایی مکوندی/ ورود مسجدسلیمانی ها به داخل زمین
 تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در حالی به تساوی رسیدند که کرملا چعب بازیکن ۱۷ ساله نفت با زدن گل تساوی تیمش در دقیقه ۹۰+ ۴ تعویض طلایی بهروز مکوندی در این بازی لقب گرفت.

 هفته بیست و سوم  لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ دیروز پنجشنبه با دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

* تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در رقابتهای لیگ نتیجه ضعیفی کسب کرد و بازی دو بر صفر برده را مقابل تیم ۱۰نفره با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد. این تساوی درحالی رقم خورد که تیم درخشان با دوگل از حریف خود پیش بود.

* گل های این دیدار را کیوان امرایی (۴۳) و رضا کرملاچعب (۴+۹۰) برای نفت و امید عالیشاه (۱۱) و علی علیپور (۳۶) برای پرسپولیس به ثمر رساندند. در این دیدار روسلان ملزدنیوف از تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۵۶ با کارت قرمز اخراج شد.

* نفت مسجدسلیمان در این دیدار با ترکیب: گئورگی گئورگیف، سید جلال عبدی، سعید سالارزاده، روسلان ملزدنیوف، کیامرث چراغی، حمید بوحمدان، الکساندر پاشنکو، محمود تیغ نورد، فرزاد محمدی (۸۲- رضا کرملاچعب)، رضا درویشی (۶۵- میلاد جعفری) و کیون امرایی (۶۱- حسین مالکی) و با هدایت بهروز مکوندی وارد میدان شد.

* همچنین تیم پرسپولیس تهران با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل (۶- امید عالیشاه)، پیام صادقیان (۷۲- مهدی دغاغله)، هادی نوروزی، علی علیپور (۸۹- جوزه جونیور) و رضا خالقی‌فر در برابر حریف صف آرایی کرد.

* تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس تهران که تعداد آنها حدود ۱۰۰ نفر است، در استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان حضور یافته و پشت نیمکت تیم پرسپولیس اسقرار یافته اند.

* باشگاه نفت طبق قانون باید ۱۰ درصد از ظرفیت استادیوم هشت هزار نفری بهنام محمدی را در اختیار تیم مهمان قرار می داد و به همین حدود ۱۰۰ صندلی پشت نیمکت تیم پرسپولیس به هواداران این تیم اختصاص داده شد.

* علیرضا فغانی داور فینال جام ملت های آسیا در استرالیا پیش از آغاز دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران مورد تجلیل قرار گرفت. اداره ورزش و هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان با اهدای لوح تقدیر و یادبودهایی از علیرضا فغانی که قضاوت فینال جام ملت های آسیا را عهده دار بود، تجلیل به عمل آوردند.

* امید عالیشاه که در ترکیب ابتدایی پرسپولیس قرار نداشت، پس از مصدومیت فرناندو گابریل در دقایق ابتدایی وارد زمین شد و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل باعث شد پرسپولیس با دو گل در این نیمه پیش بیفتد.

* رضا کرملاچعب مهاجم ۱۷ ساله تیم نفت که با ورود به میدان در دقایق پایانی جان تازه ای به خط حمله نفت داده بود در دقیقه ۹۴ با ضربه ای محکم از درون محوطه جریمه پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند.

* شمار زيادي از خانواده ها از روي بام‌هاي خانه هاي مشرف به ورزشگاه بازي را به راحتي تماشا مي کردند.

* در ابتدای این بازی از علی‌اصغر جمالی پیشکسوت تیم نفت مسجدسلیمان و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس که در ۲۸ دی ۱۳۴۸ در مسجد سلیمان بازی کرده بودند تقدیر شد.

* سوشا مکاني دروازه‌بان پرسپوليس که از ابتداي اين بازي سوژه شعارهاي هواداران نفت‌مسجدسليمان بود، پس از شوخي با توپ جمع کن ها و نمايش روحيه ديگر طاقت فحاشي ها را نياورد.

*  فغانی که در لحظات پایانی بازی ضربه کرملاچعب را که به بدن بازیکن پرسپولیس خورده بود را پنالتی تشخیص نداد و مهاجم نفتی ها را جریمه کرد، بلافاصله بعد از سوت پایان بازی مورد حمله طرفداران نفت قرار گرفت اما بهروز مکوندی سرمربی نفت او را بغل کرد و خود را حائل وی و هواداران قرارداد تا اتفاقی برای این داور بین المللی فوتبال ایران نیفتد.

* پس از پایان بازی، هواداران نفت وارد زمین شدند و قصد داشتند با این کار اعتراض خود را به شیوه قضاوت فغانی داور این بازی نشان دهند.
* متاسفانه پس از اتفاقاتی که در پایان بازی رقم خورد و هواداران برای اعتراض به داور و تقسیم شادی به زمین هجوم آوردند، بهروز مکوندی سرمربی نفت‌مسجدسلیمان آنها را به میانه میدان فراخواند و بابت این رفتار از ایشان گله کرد.  

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار