تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۸۴۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح بخش مرجع کتابخانه مرکزی شهرستان باغملک
خوزنیوز: بخش مرجع کتابخانه عمومی ارمغان شهرستان باغملک با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ، امام جمعه شهرستان ، فرماندار ، شهردار، مسئولین شهرستانی و اصحاب رسانه ، افتتاح گردید.

به گزارش خوزنیوز؛ سید لطف الله سپهرمدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت : این بخش با مساحتی بالغ بر 85 متر مربع و با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان تجهیز و تکمیل گردید.

سپهر هدف از راه اندازی این بخش ، به عنوان یک بخش مجزا و غنی ، ارائه خدمات بیشتر در دسترسی آسان عموم مردم و اعضای کتابخانه های این شهرستان به منابع مرجع دانست.

وی ادامه داد : یکی از سیاست‌های اداره کل کتابخانه های عمومی استان، فعالیت‌های محتوایی و توزیع منابع و کتب مختلف و متنوع در کتابخانه های عمومی دانست و افزود : ان شالله در آینده شاهد مرتفع شدن تمامی نیازهای اطلاعاتی مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت : مسئولین شهرستان همه دست در دست هم دهند تا بتوانیم شاهد رشد و بالندگی و پویایی کتابخانه های عمومی استان باشیم و کتابخانه هایی در شأن این مردم راه اندازی نماییم.
:
:
:
آخرین اخبار