تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۳۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از مقام پرستاران تجلیل کرد
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان از مقام پرستاران تجلیل کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این دیدار که به مناسبت سالروز میلاد پیام رسان و پرستار قیام کربلاء ، حضرت زینب (س) صورت گرفت ، ابراهیم پیرامون ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان های امام خمینی (ره) صنعت نفت و 22 بهمن دانشگاه جندی شاپور خوزستان با اهدای شاخه گل از جامعه پرستاری این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

وی با عنوان اینکه پرستاری یکی از مشاغل سخت و پر استرس است افزود: حضرت زینب (س) که با صبوری و مشقت فراوان ضمن نگهداری و مراقبت از بازماندگان قیام کربلاء ، با نطق های کوبنده شان حکومت فاسد بنی امیه را افشا کردند و این قیام را در تاریخ جاودانه ساختند الگوی بسیار شایسته ای برای پرستاران هستند.

پیرامون افزود: پرستاران ، با به خطر انداختن سلامتی و آرامش خودشان بدنبال تأمین آرامش و سلامتی بیماران هستند و حیات دوباره را به بیماران هدیه می نمایند.

وی در این بازدید که از سوی تنی چند از مدیران و روسای این شرکت همراهی می شد با اهدای شاخه گل از مقام پرستاران جامعه پزشکی این شهرستان تجلیل به عمل آورد.
:
:
:
آخرین اخبار