تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بازرگانی آبادان خبر داد:
کاهش قيمت شکر، برنج و سیب‌زمینی در آبادان
رئیس اداره بازرگانی آبادان از کاهش قیمت شکر، برنج و سیب‌زمینی در این شهرستان خبر داد.

نصرالله جایمند  در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در این شهرستان قیمت هر 10 کیلوگرم برنج 20 هزارتومان شد.
وی افزود: همچنین قیمت سیب زمینی بر حسب کیفیت  بین 400 – 600 تومان است.   
رئیس اداره بازرگانی آبادان دليل کاهش این قیمت‌ها  را به دلایل مختلفی از جمله کاهش تقاضا،  تشدید نظارت‌ها  و کاهش گرما   عنوان کرد.
وی با اشاره به اينكه مراكز توزيع تخم‌مرغ اين كالا را به‌صورت كيلوگرمي خريداري مي‌كنند، اضافه كرد: افرادی که تخم مرغ را به‌صورت عددی به فروش می رسانند متخلف شناخته می‌شوند و با آنها برخورد قانونی می‌شود.
جایمند تصریح کرد: در این راستا با اجرای برنامه‌های نظارتی قیمت تخم مرغ کاهش یافته است.
وی با اشاره به اینکه قیمت شکر نیز با کاهش مواجه است، گفت: به‌منظور کنترل بازار شکر هر کیلوگرم به قیمت یک‌هزار و150 تومان در شهر عرضه می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی آبادان اظهار داشت: شکرهای بسته‌ای بر حسب نوع و بسته‌بندی‌های آن قیمت‌های متفاوتی دارد و بیشترین قیمت 900 گرمی آن، یک‌هزار و 320 تومان است.
وی اضافه کرد: در صورتی‌که فروشندگان، قیمت شکر را بیش از قیمت‌های قید شده عرضه کنند متخلف محسوب شده و با آنها برخورد قانونی می‌شود.
جایمند با بیان اینکه در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با توجه به مانور نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان وضعیت بازار بهبود یافته گفت: مأموران و بازرسان این اداره در راستای فراهم آوردن فضای امن و مناسب در بازار از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
وي در ادامه با اشاره به اينكه مراتب افزايش و کاهش قيمت به واحدهاي صنفي ابلاغ می‌شود، گفت: شهروندان  در صورت مشاهد تخلف مراتب را به تلفن 124 اداره بازرگاني انعكاس دهند.
رئیس اداره بازرگانی آبادان در پایان از شهروندان خواست در راستای همکاری با اداره بازرگانی در صورت مشاهده تخلف مراتب را به اداره بازرگانی ابلاغ و با شماره گویا 3337194 تماس بگیرند.
:
:
:
آخرین اخبار