تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۸۱۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل همراه اول خبر داد:
راه‌اندازی نسل ۴ تلفن همراه تا پایان سال در شهرهای بزرگ کشور
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با اشاره به اولویت توسعه اینترنت نسل سوم گفت: در زمینه نسل چهارم نیز فعال هستیم و تا پایان سال در اکثر شهر‌های بزرگ کشور نسل چهارم را راه اندازی می‌کنیم.

وحید صدوقی اظهارداشت: هم‌اکنون بالغ بر 60 درصد گوشی‌های مشترکین تلفن همراه، نسل 3 را پشتیبانی نمی‌کند و این آمار برای گوشی‌های نسل 4 کمتر از 5 درصد است به همین خاطر اولویت اول ما تا کنون توسعه نسل سوم بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد سایت‌های نسل سوم را در دهه فجر در کشور به 3 هزار سایت می‌رسانیم، گفت: در خوزستان ظرفیت خیلی خوبی ایجاد کرده‌ایم و از نظر ترافیک نسل سوم این استان بعد از تهران رتبه دوم را دارد.

مدیرعامل همراه اول با اشاره به پوشش نسل سوم در 4 شهر استان خوزستان، گفت: این تعداد در دهه فجر  به 8 شهر خوزستان افزایش می‌یابد.

صدوقی ابراز داشت: در دهه فجر امسال در 20 شهر سراسر کشور اینترنت نسل سوم برای همراه اول راه اندازی می‌شود و این توسعه شبکه به مرور و با اولویت نسل سوم و بعد از آن نسل چهارم شبکه تلفن همراه ادامه می‌‌یابد تا مشترکین بتوانند به موقع از این سرمایه گذاری بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با تاکید بر اینکه بر اساس پروانه شرکت، اولویت توسعه شبکه ما با نسل سوم است، گفت: البته در زمینه نسل چهارم نیز فعال هستیم و تا پایان سال در اکثر شهر‌های بزرگ نسل چهارم را نیز راه اندازی می‌کنیم و پوشش آن را کامل می‌کنیم.

وی درباره کاهش قیمت سیم کارت همراه اول، گفت: قیمت سیم کارت‌های ما 5 هزار تومان است که بعد از نخستین شارژ 5 هزار تومان نیز هدیه شارژ دریافت می‌کنند که به عبارتی سیم کارت‌های همراه اول رایگان محسوب می‌شود.

مدیر عامل همراه اول قیمت سیم کارت دائمی را تقریبا 160 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در زمینه نرخ دیتا در حال حاضر کمترین نرخ را در میان اپراتور‌ها داریم و نرخ مکالمه نیز در کل کشور یکسان شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: همراه اول
:
:
:
آخرین اخبار