تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۰۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آب پشت سد کرخه و دز ظرفیتی برای توسعه شهرستان‌های مجاور است
فرماندار انديمشك با بیان اینکه آب پشت سدهای کرخه و دز ظرفیتی برای توسعه شهرستان‌های مجاور سدها است، گفت: از سازمان آب و برق مي‌خواهيم تا مجوز سرمايه‌گذاري در آب‌هاي پشت سد كرخه و دز را به فرمانداری‌ها بدهد.

حمیدرضا گودرزي عنوان كرد:​ پشت سد كرخه ظرفيت​هاي بسيار خوبي جهت سرمايه‌گذاري وجود دارد اما متاسفانه سازمان آب و برق اجازه هيچ گونه فعاليتي را در محدوده سدها نمي‌دهد.

وي افزود: با سرمايه‌گذاري پشت سدها مي‌توانيم علاوه بر ايجاد مراكز تفريحي، اشتغال‌زايي برای جوانان منطقه نیز ایجاد کنیم. احداث تجهيزات ورزش‌هاي آبي، جذب گردشگران زیادی را به همراه خواهد داشت.

فرماندار انديمشك بيان كرد: ​استاندار بارها بر استفاده از ظرفيت​هاي استان جهت توسعه گردشگري تاكيد كرده است ولی به علت عدم هماهنگي بین دستگاه‌های اجرایی، امکان فعالیت‌های توسعه‌ای وجود ندارد.

گودرزي تصريح كرد:​ پيگيري​هاي زيادی جهت ایجاد امكانات تفريحي در پشت سدها انجام داديم اما سازمان ​آب و و برق حتي اجازه نزديكي به سد را نمي دهد.

فرماندار انديمشك اظهار كرد:​ ميزان بيكاري در شهرستان خيلي زياد است و با سرمايه‌گذاري و ايجاد طرح‌هاي عمراني پشت سدها، مي توان بخش زيادي از بيكاران شهرستان را شاغل كرد.

گودرزي خاطرنشان‌كرد: ​بهره‌برداري اقتصادی از پشت سدها ظرفيت بسيار خوبی است كه به توسعه و عمران مناطق حاشيه سدها كمك مي‌كند. همان‌طور كه اصفهان از آب پشت سد زاينده‌رود از طريق ايجاد امكان تفريحي، بهره‌برداري اقتصادي مي كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار