تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۰۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست طرح مرغداری صنعتی ایذه خواستار شد:
لزوم حل مشکلات جاده و گازرسانی ایذه
سرپرست طرح مرغداری صنعتی ایذه گفت: مسئولان با رفع مشکلات جاده و همچنین گازرسانی شهرستان، به اشتغالزایی پایدار در این شهرستان کمک کنند.

نعمت‌الله امروز اظهار داشت: طرح مرغداری صنعتی دارای دو فاز است که برای هر فاز آن 20 هزار قطعه جوجه در نظر گرفته شده است.

وی، مساحت هر فاز را یک‌هزار و 600 متر مربع عنوان کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هکتار انجام شده و مابقی زمین زیر کشت نهال رفته است.

سرپرست طرح مرغداری صنعتی ایذه، با اشاره به مشکلات موجود در این پروژه خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مشکل این منطقه نبود جاده است و جاده کم عرض این منطقه در فصول سرد سال، به‌علت بارش برف بسته می‌شود.

آذرپیک، نبود گاز طبیعی را یکی دیگر از مشکلات منطقه دانست و ادامه داد: این مشکل گریبان‌گیر این طرح در فصل بارش شده و گرم شدن فضای خانه‌ها و مرغداری در این منطقه به وسیله نفت و گازوئیل صورت می‌گیرد که به‌علت صعب‌العبور بودن منطقه برای رساندن سوخت، جوجه‌ریزی در این فصل متوقف شده است.

وی، با اشاره به اینکه در این طرح 3 نفر از اهالی منطقه به‌صورت مستقیم صاحب شغل شده‌اند اذعان داشت: در راستای ایجاد شغل غیر‌مستقیم نیز، چندین راننده و پخش‌کننده مرغ برای مصارف مردمی و کشتارگاه‌ها فعالیت می‌کنند که از جنبه‌های اشتغال‌زایی غیر‌مستقیم این طرح بوده است.

سرپرست طرح مرغداری صنعتی ایذه، در پایان، اعتبار این طرح را 420 میلیون تومان وام و کمک دولتی و 430 میلیون تومان هزینه شخصی عنوان کرد و افزود: برای احداث این پروژه هزینه‌های زیادی صورت گرفته و از این‌رو از مسئولان مربوطه درخواست همکاری برای رفع مشکلات ذکر شده از جمله مشکل راه و گاز را دارم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه
:
:
:
آخرین اخبار