تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۸۰۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان:
سردشت زیدون دارای رتبه نخست صدور سند در خوزستان است
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان گفت: سردشت زیدون رتبه نخست را در صدور سند مالیکت در استان کسب کرده است.

غلامرضا شیخی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون برای یک‌هزار و 537 سند در راستای ماهیت‌بخشی و هویت‌بخشی به منازل سردشت زیدون صدور سند صورت گرفته است امیدواریم با استقبال مردم و مشارکت همه دستگاه‌ها بتوانیم این ظرفیت را به 2 هزار و 500 سند برسانیم.

وی افزود: به منظور هویت‌بخشی و جلوگیری از مشکلات احتمالی که در بعضی از مناطق ایجاد شده بنیاد مسکن با همکاری ثبت اسناد و املاک در این راستا آمادگی خود را جهت سنددار کردن منازل شهری و روستایی اعلام کرده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان ادامه داد: حمایت‌های مسئولان و پشتیبانی ادارات از این طرح باعث شده است که سردشت زیدون در استان خوزستان در صدور سند رتبه نخست را کسب کند.

شیخی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم تا 2 هزار و 500 سند برای سردشت زیدون صادر کنیم که این امر با مشارکت مردم و همکاری مسئولان محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: باید بتوانیم مردم شهر سردشت و روستاهای اطراف آن را تشویق و ترغیب کنیم تا بتوانند از این فرصت پیش آمده بهترین بهره‌برداری را در جهت سنددار کردن منازل خود انجام دهند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان افزود: در حال حاضر موقعیت خوبی برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت فراهم شده است که با کمترین هزینه بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

شیخی در پایان گفت: با توجه به اینکه تاکنون 874 سند رسمی تک برگ برای شهر سردشت و روستاهای زیدون صادر شده است انتظار می‌رود این روند با مشارکت بیشتر تسریع پیدا کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سردشت زیدون ، بهبهان
:
:
:
آخرین اخبار