تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۰۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز :
اولویت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز تعیین شد
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در جلسات گذشته کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز، با دعوت از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اولویت‌های شهر اهواز مشخص شد و اکنون فعالیت‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است.

سید محمد‌جواد رضوی درباره فعالیت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز اظهار داشت: انتظار شورای شهر این کلانشهر از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تحرک بیشتر و شناخت اولویت‌ها است.

وی افزود: در جلسات گذشته کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز، با دعوت از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اولویت‌های شهر اهواز مشخص شد و اکنون فعالیت‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در بیان اولویت‌های فرهنگی این کلانشهر عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی کلانشهر اهواز عمق بخشی به معارف دینی و ایجاد معرفت دینی است.

رضوی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرا شده در حوزه فرهنگ در سطح کلانشهر اهواز گفت: متاسفانه تاکنون بیشتر فعالیت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی جنبه تبلیغاتی و احساسی داشته اما با تعیین اولویت‌ها انتظار این است این روند اصلاح شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های فرهنگی شهر اهواز بحث‌های اجتماعی مانند ازدواج، بهداشت محیط، محیط زیست و خانواده است و باید شهرداری کلانشهر اهواز با برگزاری کلاس‌های آموزشی بسیاری از این مشکلات را رفع کند.

رضوی با اشاره به ضرورت همکاری بخش‌های مختلف شهرداری اهواز عنوان کرد: موضوع مبلمان شهری و زیباسازی شهر برای هویت بخشیدن به کلانشهر اهواز، باید با هماهنگی سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز انجام شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار