تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۷۹۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز:
سیستم مانیتورینگ شهرداری اهواز به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز گفت: سیستم مانیتورینگ شهرداری اهواز در پایانه‌های مسافربری این شهر ۲۴ دی ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

عبدالامیر مجدم اظهار داشت: سیستم مانیتورینگ شهرداری اهواز در پایانه‌های مسافربری این شهر 24 دی ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این سیستم در پایانه‌های شهر اهواز نصب می‌شود و مسافران می‌توانند مدت زمان انتظار خود و مسیر حرکت را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز گفت: از نخستین روز مهر تا روز نخست دی ماه امسال، 82 هزار و 693 سفر تردد شماری با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها، سفر خود را از پایانه‌های مسافری سیاحت، غرب، شرق، زاگرس و پایانه خلیج فارس، به مقصد دیگر شهرهای کشور آغاز و یا از طریق آن‌ها به اهواز وارد شدند.

وی بیان کرد: در این مدت 581 هزار و 683 نفر مسافر با استفاده از 73هزار و 214 تردد شماری بین‌شهری از پایانه‌های مسافری اهواز راهی مقاصد خود شدند.

مجدم عنوان کرد: پایانه مسافری سیاحت بیشترین شمار مسافر خروجی از اهواز را به میزان 329 هزار و 902 نفر و بیشترین شمار تردد را به 26 هزار و 440 سفر (اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) در میان پایانه‌های مسافری اهواز به خود اختصاص داد.

وی افزود: همچنین 68 هزار و 684 نفر مسافر با استفاده از 7 هزار و 252 تردد شماری پایانه مسافری غرب خارج شدند که کمترین میزان بین پایانه‌های مسافربری اهواز بود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار