تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۹۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت همراه اول :
خوزستان دومین حجم ترافیک اینترنت همراه اول کشور را دارد
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: خوزستان در استفاده از نسل سوم شبکه همراه اول از لحاظ حجم ترافیک اینترنت دومین استان کشور است.

وحید صدوقی در حاشیه همایش مدیریت راهبردی توسعه مخابراتی دو استان خوزستان و لرستان که چهارشنبه در شرکت مخابرات خوزستان در اهواز برگزار شد افزود: 60درصد از مشترکان تلفن همراه در خوزستان از شبکه همراه اول استفاده می کنند.

وی گفت: شرکت همراه اول در خوزستان در دقیقه به دو میلیون نفر سرویس دهی می کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران افزود: در جلسه امروز با حضور مسوولان مخابرات دو استان خوزستان و لرستان نیز برنامه های توسعه و ارتقای کیفیت و بهینه سازی کیفیت خدمات بررسی شد.

وی یا اشاره به ارتقای خدمات تلفن همراه نسل دوم این شرکت گفت: ارتقای این نسل ازتلفن همراه اول در امسال در خوزستان انجام شده و در ایام اربعین امسال نیز خدمات رسانی مطلوبی بویژه در بخش رومینگ به مشترکان ارایه شد.

صدوقی با اشاره به اینکه توسعه نسل سه و چهار همراه اول در خوزستان در دست اقدام است افزود: امسال نیز هزارمین سایت نسل سوم تلفن همراه اول در شهرستان آبادان به بهره برداری رسید و برنامه ریزی برای توسعه این نسل از تلفن همراه اول در 9 شهرستان دیگر این استان نیز در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به اینکه کیفیت خدمات رسانی به مشترکان همراه اول در خوزستان از برنامه های مهم این شرکت است گفت: در این شرکت شاخص هایی مشخص شده تا بر اساس این شاخص ها بتوان با سایر شرکت ها رقابت کرد که از جمله این شاخص ها می توان به میزان پوشش مناطق ،ارایه خدمات به مشترکان و افزایش خدمات برای دانلود دیتا اشاره کرد.

صدوقی در خصوص نرخ های معین شده برای ارایه خدمات اینترنتی به مشترکان اظهارکرد: امسال تلاش شده قیمت های گذشته حفظ شود و هزینه ها بر اساس قیمت نسل دوم همراه اول حفظ شود.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های این شرکت توسعه شبکه همراه اول و نصب سایت در نقاطی است که محدودیت پوشش خدمات دارند زیرا ارایه خدمات بهتر به این مناطق در کاهش هزینه مشترکان موثر است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیاری ایران با اشاره به اینکه 370 کیلومتراز مسیرهای کلانشهر اهواز تست میدانی ارایه خدمات شده گفت: تنها درسه درصد از این میزان، پوشش خدمات رسانی مطلوب نبوده است.

صدوقی افزود: نوسازی شبکه های همراه اول در خوزستان از سه سال پیش آغاز شده و امسال نیز در چهار شهرستان آبادان ،خرمشهر ،بندر امام خمینی (ره) و سربندر نوسازی ها انجام شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار