تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۹۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:
اوحدی میهمان جلسه معارفه مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی خوزستان
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: مراسم تودیع و معارفه مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور معاون امور استان‌های مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

منصور کوهی رستمی امروز اظهار داشت: آیین تکریم و تجلیل از عملکرد 28 ماهه لفته منصوری مدیر کل سابق کتابخانه‌های عمومی استان و چهار ماه سرپرستی‌ام و نیز معارفه حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر به عنوان مدیرکل جدید، در روز چهارشنبه 17 دی ماه ساعت 9:30 صبح با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا اوحدی معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و هیئت همراه و مسئولان محلی و کتابداران در تالار کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: لفته منصوری از تاریخ 31 فروردین سال 1391 به عنوان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان منصوب شدند و به دلیل پایان ماموریت ایشان در 10 شهریورماه سال جاری این اداره کل را ترک کرده و از آن تاریخ تاکنون اینجانب به عنوان سرپرست اداره کل وظایف محوله را با همکاری کتابداران عزیز انجام داده‌ام.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تاکید کرد: حجم فعالیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ظرف 31 ماه گذشته از متوسط کشور هم بالاتر بوده و رتبه خوزستان در شاخص‌های اصلی کتابخانه‌ای بین رتبه اول تا سوم است.

کوهی رستمی در ادامه دلایل متمایز شدن اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در کشور در حجم، تنوع و گستره فعالیت‌ها و نیز سرعت رشد و توسعه را ناشی از حمایت مسئولان خصوصا استاندار، فرمانداران، شهرداران، اعضای انجمن کتابخانه‌ها، علما، دانشگاهیان، نمایندگان مردم در مجلس و شوراها و رسانه‌های گروهی و نیز تلاش جهادگونه کتابداران و مدیریت علمی،  برنامه محور، مشارکت جو، پرنشاط و امیدوار این اداره کل دانست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولان از مدی کل جدید حمایت لازم را به عمل آورند تا شاهد ادامه روند موفقیت آمیز 31 ماه گذشته باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار