تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۷۹۰۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود اتوبوسهاي BRT به ناوگان شهري اهواز
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري اهواز از ورود 30 دستگاه اتوبوس BRT يورو 3 و يورو 4 به ناوگان حمل و نقل شهري اهواز خبر داد.

محمد رستم منش اظهار كرد: با حمايت شهرداري و طبق توافق با بانك شهر، 15 دستگاه اتوبوس BRT يورو 3 و 15 دستگاه يورو 4، به ناوگان شهری اهواز افزوده خواهد شد.

وي ادامه داد: همچنين 300 دستگاه اتوبوس 12 متري نيز براي ورود به ناوگان حمل و نقل شهري در نظر گرفته شد كه در مرحله اول 100 دستگاه از اين نوع، تحويل خواهد شد.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري اهواز با بيان اينكه با ورود اين اتوبوسها، تحول خوبی در ناوگان صورت ميگيرد، اظهار كرد: با توجه به شرايط آب و هوايي خوزستان، باید از تجهيزاتي براي جابجايي در شهر استفاده کرد كه با شرایط آب و هوا سازگاري لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: تلاش مي شود اتوبوسهاي جديد از نيمه دوم ارديبهشت ماه 94 وارد ناوگان شوند.

رستم منش گفت: علاوه بر ورود اتوبوسهاي جديد، بازسازي اتوبوسهاي فعلي ناوگان نيز در حال انجام است و با توجه به كمكهاي مالي شهرداري در اين زمينه، بازسازي آغاز شده؛ در اين مرحله، بازسازي 50 دستگاه اتوبوس پيش بيني شده اما بر اساس ضرورت احتمال ميرود اتوبوسهاي بيشتري را جهت نوسازي در دستور كار قرار دهيم.

وي افزود: همچنين با توجه به اينكه تقريبا از نيمه دوم بهمن ماه وارد شرايط آب و هوايي نسبتا گرمي در اهواز مي شويم، بازسازي كولرهاي اتوبوسهاي شهري نيز آغاز شد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بیژن عظیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
تا آنجایی که بنده اطلاع دارم تمامی اتوبوس های BRTموجوددرکشور وارداتی هستند برای حل مشکل کمبوداتوبوس درمسیرهای کم مسافر تعداد محدودی از نوع 12متری توسط شرکت پیشرو دیزل آسیا تولید و تحویل شده است وهمچنان قابل تحویل است. اسفندماه امسال نیز از اولین نمونه تولیدی اتوبوس 18 متری تولیدی این شرکت درنمایشگاه بین المللی تهران رونمایی خواهد ازشما بزرگواران دعوت می شود 2تا5 اسفند ماه از نمایشگاه بازدید نمایید
مسافر
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
0
جراپول بیمه کارگران پرداخت نمکنه
:
:
:
آخرین اخبار