تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۸۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان شهری و استانی صورت گرفت؛
برگزاری جشنواره میم مثل محیط زیست در مسجدسلیمان
جشنواره «میم مثل محیط زیست» با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی در مسجدسلیمان برگزار شد.

اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان با اعطای لوح تقدیر به 11 نفر از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر فعالیت‌های سبز این شرکت مهر تأیید زد.

ظهر امروز جشنواره «میم مثل محیط زیست» با تجلیل از فعالان این عرصه پایان یافت.

این جشنواره با حضور احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل محیط زیست خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، شهردار و اعضای شورای شهر و تعداد زیادی از علاقمندان در سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی نفت برگزار شد.

در این مراسم از فعالان این عرصه که در میان آنها تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به چشم می خورد با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

لزوم توسعه فضای سبز مسجدسلیمان به‌منظور پالایش آلودگی‌های هوا

مدیرکل محیط زیست خوزستان بر لزوم توسعه درخت و فضای سبز در شهر به‌منظور تصفیه و پالایش آلودگی‌های هوای منطقه تاکید کرد.

احمدرضا لاهیجان‌زاده در مراسم اختتامیه جشنواره «میم مثل محیط زیست» طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره محیط زیست و گروه‌های مردمی دوستدار محیط زیست، خواستار توجه بیشتر به این حوزه مهم و تأثیرگذار در زندگی شد.

مدیرکل محیط زیست خوزستان با اشاره به نقش درخت و فضای سبز در تصفیه و پالایش آلودگی‌های هوا اظهار کرد: گسترش فضای سبز و درختکاری تپه‌های مشرف به این شهر می‌تواند نقش بسیار ارزشمندی در تلطیف هوا و کاهش آلاینده‌های هوا ایجاد کند.

هفت نفر از مدیران و روسای این شرکت به دلیل همکاری نزدیک و صمیمانه صنعت نفت در خصوص پاسداشت محیط زیست و همکاری با اداره حفاظت محیط زیست و همچنین چهار نفر از پرسنل جمعی این شرکت بدلیل حضور در طرح های مشارکت مردمی با عنوان «حافظان محیط زیست» موفق به  دریافت لوح تقدیر و سپاس از دستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان شدند.
:
:
:
آخرین اخبار