تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۷۸۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل صنعت،معدن وتجارت خوزستان:
طرح‌های تولیدی باید دارای توجیه اقتصادی باشند
مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: طرح های تولیدی و صنعتی ارائه شده باید متناسب با امکانات و ظرفیت منطقه محل اجرا دارای توجیه فنی و اقتصادی بوده تا در زمان اجرا و بهره برداری با مشکل مواجه نشوند.

نورا... حسن زاده روز دوشنبه در نشست با نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود:متاسفانه به دلیل عدم کارشناسی لازم برخی طرح های تولیدی در کشور در مناطقی اجرا شده که فاقد امکانات و زیر ساخت لازم متناسب با آن طرح بوده لذا با مشکل مواجه شده اند.

وی به احداث شرکت فولاد مبارکه در اصفهان به عنوان یکی از این طرح های غیر کارشناسی اشاره کرد و گفت: طرح مذکور می بایست در بوشهر اجرا می شد تا اکنون با مشکل کمبود آب دچار نشود.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجازت خوزستان بر لزوم بررسی فنی و اقتصادی طرح های ارائه شده تاکید کرد و گفت: با بررسی کارشناسی طرح های تولیدی پیش از اجرا می توان جلوی ضرر و زیان سرمایه گذار را گرفت.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به وضعیت پایانه صادراتی گل وگیاه دزفول گفت: احداث این پایانه نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه شمال خوزستان دارد.

عباس پاپی زاده در خصوص پایانه صادرات محصولات کشاورزی دزفول نیز گفت:این پایانه با مشکل سرمایه گذار و مجوز روبروست که مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت خوزستان در این خصوص قول مساعد داد.

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته برای احیای کارخانه قند دزفول با یکهزار و 540 میلیارد ریال اعتبار افزود: احداث کارخانه چغندرقند در شهرستان دزفول با سه هزار و 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شده لذا از مسوولان استان انتظار می رود همکاری لازم را جهت پیشبرد این طرح های بزرگ تولیدی داشته باشند.

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دزفول نیز از پیگیری برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در دزفول خبر داد و گفت:در این راستا کمیته ای تشکل شده است.

نصرا... جایمند خواستار مساعدت اداره کل صنعت ،معدن و تجارت خوزستان در راستای برگزاری این همایش شد.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در سفر یک روزه به دزفول از واحدهای صنعتی این شهرستان دیدن کرده و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار