تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۰
کد خبر: ۷۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شركت مخابرات خوزستان خبر داد:
تكميل و بهره‌برداري از پروژه‌هاي gsm روستايي تا پايان هفته‌جاری
معاون شركت مخابرات خوزستان گفت: كار پروژه‌هاي GSM به منظور ارتباط‌دهي به روستاييان استان مراحل پاياني خود را طي مي‌كند و پايان هفته‌جاری تكميل و به‌بهره‌برداري می‌رسد.

حسن زيبان‌چي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: با تكميل اين پروژه‌ها حدود 330 هزار شماره‌ روستايي در استان تحت پوشش قرار مي‌گيرد.

وي افزود: براي اين كار بايد حدود 140 سايت BTS در سطح استان راه‌اندازي مي‌شد كه تاكنون به غير از تعداد اندكي از اين سايت‌ها مابقي راه‌اندازي شده‌اند و در هفته‌جاری سايت‌هاي دیگر نيز به‌بهره‌برداري می‌رسد.

معاون شركت مخابرات خوزستان با اشاره به اين كه كار اين پروژه‌ها از سال 86 آغاز شده است خاطرنشان كرد: اين پروژه‌ها در مقطعي از زمان به دليل وجود تحريم‌ها و ايجاد مشكل براي تامين تجهيزات مورد نياز از كشورهاي خارجي با پيشرفت كندي مواجه بود اما از مرداد سال 89 كار نصب در راه اندازي سايت جديت پيدا كرد و روند پيشرفت كرد تسريع يافت.

زيبان‌چي ادامه داد: راه‌اندازي اين سايت‌هاي BTS در مناطق صعب العبور و خارج از دسترس و نقاطي كه هيچ‌گونه راه و جاده‌اي وجود نداشت باعي رضايت مردم و حل مشكلات ارتباطي آن‌ها در مواقع ايجاد وقايع طبيعي و بيماري شده است.

وی با اشاره به اين‌كه هر سايت BTS حدود 2 هزار مشترك را تحت پوشش قرار مي‌دهد عنوان کرد: اين سايت به مرور به بهره‌برداري رسيده‌اند و هم‌اكنون تنها كار راه‌اندازي سه سايت باقي‌مانده، كه در هفته‌جاری به‌بهره‌برداري می‌رسد.

 

معاون شركت مخابرات خوزستان در مورد پروژه‌هاي بركت شركت مخابرات خوزستان گفت: اين پروژه‌ها در مناطق انديكا، مسجدسليمان و لالي اجرا مي‌شود كه اعتبارات آن از دفتر مقام معظم رهبري تامين مي‌شود. در اين پروژه‌ها 25 سايت BTS ايجاد شد كه باعث ارتباط دهي حدود 100 هزار مشترك در اين مناطق شده است.

 

وي با اشاره به اين‌كه تاكنون 23 سايت از اين تعداد راه‌اندازي شده است بیان کرد: 2 سايت باقي‌مانده مشكل تامين برق دارند كه در صورت حل آن تا پايان هفته آينده شاهد تكميل و بهره‌برداري از آن‌ها خواهيم بود.

انتهاي پیام
:
:
:
آخرین اخبار