تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۷۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
بیکاری مهمترین مسئله شوش است
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیکاری مهمترین مسئله این شهرستان است گفت: مسائل، مشکلات و ظرفیت‌ها مشخص است اما این تنگ‌نظری‌ها اجازه نمی‌دهد مشکلات حل شود.

سید راضی نوری عصر امروز در دیدار با استاندار خوزستان اظهار کرد: دولت ما برای رفع مشکلات پیش‌ روی، تمام سعی خود را می‌کند و مردم ما نیز قانع هستند ولی در جاهایی حق مردم خورده می‌شود و باید این نکته را متذکر شد.

وی اضافه کرد: باید با هم (مردم و مسئولان) در قبال این تحریم‌ها بایستیم اما در یک سری از مسائل شاهد کوتاهی و کوتاه‌نظری‌هایی هستیم که کار را سخت‌تر می‌کند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیکاری مهمترین مسئله این شهرستان است تصریح کرد: مسائل، مشکلات و ظرفیت‌ها مشخص است اما این تنگ‌نظری‌ها اجازه نمی‌دهد مشکلات حل شود.

نوری ادامه داد: آب از کنار کشاورز ما رد می‌شود ولی نمی‌تواند از آن استفاده کند و این نشان می‌دهد ما در شرایط تحریم داخلی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درخواست دارم که این مسائل جزیی را بین خودمان حل کنیم و در راستای غلبه بر تحریم‌ها و رفع مشکلات ریز و درشت کشاورزی، آب را به کشاورزان بدهیم تا در این بخش شاهد رونق بیشتری باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه منطقه گردشگری را نباید به صورت تهدید دید گفت: کارهای بزرگی در شوش در حال انجام است و نیاز است در این زمینه مسئولان هر چه بیشتر همراهی کنند.

نوری در پایان عنوان کرد: امیدواریم با منطقه ویژه اقتصادی شدن این شهرستان بتوان فرصت‌های داد و ستد با کشور عراق را داشته باشیم و شاهد ورود رونق بیشتری به منطقه باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار