تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «من و کتاب» در خوزستان
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی "من و کتاب" به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب خبر داد.

منصور کوهی‌رستمی گفت: یکی از ویژه برنامه‌های هفته کتاب امسال برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی از کتاب "من و کتاب" که این کتاب بیانات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی می باشد.

وی بيان کرد: این مسابقه با هدف اهمیت و شناخت جایگاه کتاب و کتابخوانی و باز کردن فضای کتاب در بین خانواده های خوزستانی و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری  در رسیدن به یک جامعه کتابخوان برگزار شده است.

كوهی‌رستمی اضافه کرد: این مسابقه با همکاری و  مشارکت استانداری خوزستان ،  شرکت ملی حفاری ،شرکت فولاد خوزستان و شرکت مناطق نفت خیز جنوب از طریق شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس www.booki.ir   از 24 آبان ماه لغایت 24 آذر ماه  درحال برگزاری است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تاکید کرد: در این مسابقه جوایز ویژه ای برای برندگان در نظر گرفته شده است که شامل : 10 کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به مبلغ 5 میلیون ریال و 110 کارت  هدیه با مبلغ یک میلیون ريال می باشد.

کوهی‌رستمی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سراسر استان  4 مسابقه استانی آنلاین، 15 مسابقه شهری آنلاین،  24 مسابقه نقاشی شهری، 15 مسابقه مکتوب و خاطره نویسی شهری،  10 مسابقه پیامکی شهری تا پایان آذر ماه 93 در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه به سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس اینترنتی www.booki.ir و یا نزدیک‌ترین کتابخانه محل زندگی خود مراجعه كنند.
:
:
:
آخرین اخبار