تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان تاکید کرد:
لزوم سرعت‌بخشی به پروژه‌های مسجدسلیمان
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر پیشبرد و سرعت‌بخشی به روند موجود اجرایی پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه این شرکت تأکید کرد.

ابراهیم پیرامون صبح امروز در جمع مدیران و روسای این شرکت و در جلسه ماهیانه بررسی پیشرفت پروژه‌ها با بیان اینکه برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی شده تا حد امکان از توانمندی و امکانات درون سازمانی استفاده شود اظهار کرد: پرسنل زحمتکش نفت در لحظات حساس و خطیری که به آنها نیاز بوده، وارد میدان شده‌ و خدمات خوبی ارائه کردند.

وی، پروژه بازسازی و بهسازی استادیوم شهید بهنام محمدی را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نمونه خوبی از این توانمندی دانست و افزود: با ایثار و کار جهادی شما در گرمای طاقت‌فرسای تابستان، این کار بزرگ که برخی آن را ناممکن می‌دانستند، انجام شد و این نشانه همت بلند و حس وظیفه‌شناسی شما است.

مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: در شرایط کنونی که شهروندان چشم به خدمات صنعت نفت دوخته‌اند و اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه این شرکت می‌تواند روح امید را در جامعه بدمد و نشاط و شادابی را ترویج کند، لازم است با همت و مجاهدت شما و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مناسبی که در این شرکت وجود دارد برای تسریع و شتاب بخشی به روند اجرایی پروژه‌ها بهره گرفت.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران و روسای بخش‌های مختلف این شرکت ضمن اعلام آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مربوطه، نظرات و پیشنهادات خود را اظهار داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران است که در سالیان اخیر پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه متعددی در حوزه‌های مختلف عمران شهری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، راه‌های مواصلاتی و ... با هدف ارائه خدمات به شهروندان این منطقه و شهرهای نفتخیز منطقه تعریف و به مرحله اجرا درآورده است.

اغلب این پروژه‌ها تکمیل و برخی دیگر نیز در مرحله اجرا و یا طی کردن پروسه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار