تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواشناسي خوزستان پيش‌بيني كرد:
احتمال وقوع گرد و غبار در روزهاي آينده
سرپرست اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: ‌احتمال وقوع پديده گرد و خاك در دو روز آينده وجود دارد.

نادر شفي‌خدايي درگفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد:‌ موجي از گرد و غبار از روز گذشته وارد نواحي غربي استان و شهرهاي آبادان وخرمشهر شده است. اين سامانه همچنين از ساعات اوليه امروز به اهواز رسيده و ديد افقي را در اين شهر به 2 هزار متر كاهش داده است.

وي افزود: غلظت گرد و غبار در گتوند بيشتر از ديگر شهرهاي استان بوده، به‌گونه‌اي كه ديد افقي در اين شهر كاهش يافته و به 500 متر رسيده است. ديد افقي در شهرهاي اهواز، شوشتر، بستان، آبادان و دزفول هم كاهش يافته و به 2 هزار متر رسيده است.
 
شفي‌خدايي تصريح كرد:‌ غلظت گرد و غبار از عصر امروز به تدريج كاهش مي‌يابد، با اين حال احتمال وقوع مجدد گرد و خاك در روزهاي آينده وجود دارد و موج جديدي وارد استان مي‌شود.

سرپرست اداره‌كل هواشناسي خوزستان درباره دماي هوا در اهواز و ديگر شهرهاي استان خاطرنشان كرد:‌ پيش‌بيني مي‌شود دماي هواي اهواز در هفته جاري حداكثر به 47 درجه سانتي‌گراد برسد؛ البته در روزهاي ابتدايي هفته آينده با كاهش 2 درجه‌اي دماي هوا مواجه خواهيم بود.

وي تاكيد كرد: در 24 ساعت گذشته بستان با دماي 47 درجه و ايذه با دماي 21 درجه سانتي‌گراد به ترتيب گرم‌ترين و خنك‌ترين شهرهاي استان بوده‌اند.
برچسب ها: هواشناسی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار