تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم های پایه فولاد خوزستان همچنان روزهای شلوغی دارند
مدیر تیمهای پایه باشگاه فولاد خوزستان گفت: تیمهای پایه فولاد خوزستان در هفته های اخیر، روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته اند و جوانان زیادی از شهرهای مختلف خوزستان برای انجام تست گیری به این باشگاه مراجعه کرده اند.

علی سویلمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: پس از پایان مسابقات لیگ برتر امیدها، جوانان و نوجوانان کشور و مشخص شدن وضعیت کادر فنی و بازیکنان مورد نظر برای فصل پیش رو، فراخوان برای حضور علاقمندان به عضویت در تیمهای مختلف پایه ای باشگاه فولاد آغاز شد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد.

وی افزود: در این راستا بیش از 300 بازیکن در تست گیری تیم امید فولاد خوزستان حضور یافتند که در نهایت 18 بازیکن برتر انتخاب و به جمع 14 بازیکن باقیمانده از فصل قبل اضافه شدند تا پس از حضور در تمرینات نهایی و دیدارهای تدارکاتی، فهرست نفرات این تیم برای حضور در مسابقات فصل آینده مشخص شود.

سویلمی عنوان کرد: تیم امید فولاد در روزهای آینده، دو دیدار تدارکاتی با تیم های آزادی اهواز و دانشگاه آزاد شوشتر برگزار خواهد کرد تا کادر فنی این تیم به ارزیابی دقیقی از وضعیت بازیکنان برسد و بهترین بازیکنان را در فهرست نهایی این تیم قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه تیم جوانان فولاد خوزستان نیز با وضعیت مشابهی در هفته های اخیر مواجه بود، تصریح کرد: بیش از 400 بازیکن در تست گیری این تیم حضور یافتند که پس از ارزیابی دقیق آنها، در نهایت 13 بازیکن برتر برای حضور در تمرینات نهایی انتخاب شدند.

مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان گفت: قرار است هفته جاری کار انتخاب نهایی بازیکنان به پایان برسد تا فهرست بازیکنان جوانان فولاد برای حضور در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور در فصل پیش رو هم مشخص شود.

سویلمی عنوان کرد: تیم نوجوانان فولاد خوزستان نیز در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری شاهد تست گیری از متقاضیان عضویت در این تیم خواهد بود.

وی افزود: در جریان این تست گیری، برترین بازیکنان به جمع بازیکنان باقیمانده از فصل گذشته می پیوندند تا فهرست نهایی تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات پیش رو مشخص شود.

مدیر تیمهای پایه باشگاه فولاد خوزستان گفت: این در حالیست که به دلیل برگزار نشدن مراحل پایانی مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور، تست گیری از بازیکنان متقاضی عضویت در این تیم هنوز انجام نشده که پس از پایان این رقابتها، وضعیت بازیکنان تیم نونهالان فولاد خوزستان نیز مشخص خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
امید
|
United States of America
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
1
1
تست نوجوانان کی تموم میشود
:
:
:
آخرین اخبار